Langbein Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jepp, tenkte være litt i forkant og skaffe en erstatning (før den tar kvelden) for min aldrende Razer Diamondback, som har vært all-time favorittmus. Skulle aller helst kjøpt ny maken, men har visst gått ut av produksjon. Samme gjelder Copperhead, som var nokså lik:( Noen som har anbefalinger til mus som er mest mulig i samme stil som Diamondback? Jeg bruker alltid finger/claw-grip, og kan derfor ikke ha noe større/høyere mus enn den jeg bruker nå, så alle disse "ergonomiske" musene på markedet er uaktuelle. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Var i samme situasjon som deg, ble denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492992 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Du kan se på Zowie ec2, steelseries xai, steelseries kinzu, razer copperhead. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Helt enig ang. DeathAdder. Skal man være pro gamer, er det lite som kommer utenom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå