Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 hvor lenge kan vann stå på flaske eller annen beholder? omdet står mørkt, og fra 15 til 22 grader. hvilke beholdere bør man bruke? er det noe jeg bør ha i vannet? vil det bli farlig/lite lurt å drikke det etter en stund? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kommer an på hvor tørst man er. Bruker man helt rent vann på helt ren flaske, gjerne brusflaske, med en kork som lar seg lukke godt tror jeg det kan stå nesten så lenge som du bare vil. Høres forresten veldig likt noe som man får kjøpt i butikken, da står det en best-før-dato på også. Jeg selv har drukket 2 uker gammel vann fra treningsflaske. Da har det ofte vært en plastsmak på det, men jeg har vært så tørst at jeg ikke har hatt annet alternativ. Ikke dødd av det enda. 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det kan nok stå i flere år. Det er et lovlig krav at det settes utgåelsesdato på produktet, selv om det ikke trengs. http://wiki.answers.com/Q/Why_does_bottled_water_have_an_expiration_date Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Lurt å ha det i glassflasker, ikke plast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå