Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram? Jeg liker hun jo, men hun meg?

Anbefalte innlegg

God kveld!

Jeg liker en jente. Vi har alltid vist om hverandre og hun er populær blant guttene. Hun går på en helt annen skole en meg og vi har aldri møtt hverandre face2face.

Her om dagen tulleringte vi henne og dt ble jo moro. Dagen etter sendte jeg melding å røpte oss :p

Etter dette tekstet hun meg ! :) Jeg begynnte å kjenne ''forelskelsen i magen''. Jeg har tekstet hun en del nå og vil ikke mase for mye.

A: Hvordan kan jeg snakke mye med vedkommende uten å mase?

B: Hvordan kan jeg spørre om hun vill møte meg til en date?

C: Hvordan kan jeg si at jeg liker hun?

Setter pris på svar :)

- Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A: Hvordan kan jeg snakke mye med vedkommende uten å mase?

Dersom hun liker deg, vil hun ikke se på dine forsøk på å snakke med henne som mas, ihvertfall ikke i starten. Så det er egentlig bare å kjøre på.

B: Hvordan kan jeg spørre om hun vill møte meg til en date?

"Hei du, vi burde finne på noe en gang! Du var faktisk ganske hyggelig å snakke med :)"

Eller noe lignende. Men det er uansett bedre når det kommer naturlig, så det ikke virker alt for overraskende. At noen du såvidt har snakka med plutselig ber deg ut på date er sjeldent positivt. Om hun tilfeldigvis sier at hun trenger nye bukser, så kan du si at "Hey, det trenger jeg også!", og deretter kan du spørre henne om dere skal ta en shoppingtur på det lokale kjøpesenteret.

C: Hvordan kan jeg si at jeg liker hun?

You don't. Du viser det. Dersom du faktisk har klart å drasse henne med ut på for eksempel en shoppingtur, burde du smile til henne ofte, prøve å oppnå fysisk kontakt så mye som mulig, men kun såpass at det virker naturlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...