Gå til innhold

1090t med crysis

tex_nex

Anbefalte innlegg

har ikke benchmark av dette men når jeg deaktiverte to kjerner på crysis wars gikk det bedre en med 6 kjerner..

er spillet dårlig optimalisert for 3-6 kjerners prosessorer

syntes det var så crappy ytelse multiplayer at jeg mistenkte prosessoren og testet dette

har forøvrig et 6950 flasha til 6970

cpu overklokket til 3.8ghz

singelplayer går dette like godt som min kompis sitt gtx 570 og i7 860 (stock).. men multiplayer er det en annen sak.. hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bad internett connection?

Hmm kan jo være men kompisen min hadde akkurat samme linje (3.5 mbit)

sikkert ati kort som ikke funker særlig bra. tror dette blir mitt siste ati kort på en stund siste skikkeli gode kort fra ati jeg har hatt var x800.. ingen problemer ol. 8800gtx var også et meget godt kort som varte i 3 år.. så neste blir vel gtx 6**

Lenke til kommentar

du er ikke alene om å ha problemer med et flasha 6950, du klarer sikkert å ressette det, det kan hende det er nok!

har nok prøvd akkurat det, kjørt alt på stock uten at det blir bedre men i andre spill som bf2bc2 fungerer flasha 6950 merkbart bedre, samme med singelplayer crysis.. men multiplayer er noe herk.. uansett om jeg skrur ned grafikken til medium Virker det som det er samme fps som om jeg har på ultra.. Håper bare ikke det blir så dårlig når crysis 2 kommer for det gleder jeg meg til:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...