Gå til innhold

Stenger tråd.


Anbefalte innlegg

Ja fordi å gi penger til den stygg rike monopol drevne mafian Rema Hagen som driter ut elendig utvalg med ståpikk høye priser er jo kjempe fint! Ja, Notch får en del av salget, men det gjør Rema hagen også desverre.

 

Im-an-Owl-Your-argument-is-Invalid.jpg

 

Koster 39,- kr ekstra å kjøpe kortet, derav 9,- går til butikken, resten går til VISA. Vil du miste features i spillet fordi folk ikke betaler for det istedet for å få ett fungerende spill?

 

Mener du det er verdt å skippe å betale de ekstra 39,- fordi du har noe imot "mafian" som du kaller det. Liker man spillet så kjøper man det, ellers gir man faen i å spille det.

Endret av Xstasy
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, jeg venter til etter beta perioden, når spillet er ferdig utviklet :) Blir nok litt dyrere det, men blir også bedre da.

Nå vil jeg ikke starte en stor diskusjon rundt dette, men det du sier her gir ingen mening. Hvorfor vente med å kjøpe noe du vet du kommer til å kjøpe, når det samtidig blir dyrere? Du taper jo ingenting på å kjøpe spillet nå, derimot både sparer du penger og du støtter utviklerne.

 

:nei:

 

Jo, jeg husker at Mojang sa et eller annet om hvem som kommer til å få de neste oppdateringene, (Om du kjøper den i beta eller alpha perioden). De sa at det ikke garantert at om du hadde kjøpt den så ville du få alle oppdateringene (husker ikke om det gjaldt alpha eller beta, men det var ikke 100% garantert på alpha elelr beta, men en av dem vilel ikke få i det hele tatt og kjeg tror det var beta så da venter jeg til etter beta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var serveren rapportert til lyse/altibox sitt abuse system.

 

Hei,

 

Disse folkene annonserer på ett offentlig forum at de kjører en server software som er piratkopiert og hostes hos en underleverandør av dere.

 

IP: 84.234.237.84

 

Uttalelse fra trådstarter:

 

"Da er det en server opppe. Den kjører ikke sjekk om du har pirat eller kjøpt versjon. Fungerer for ALLE med beta 1.3 illegal eller kjøpt."

 

http://www.diskusjon...ic=1299695&st=0

 

Til trådstarter

Du vet at du kan bli anmeldt for forholdet?

 

For en sladrehank...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Ganske enig med Bloody. Jeg må også spørre deg Xstasy, hva får du ut av og rapportere serveren ? Selv om serveren hadde blitt stengt(noe som aldri kommer til og skje) så stopper du ikke dem som bruker piratkopierte kontoer. Er det kun for irritere ? Jeg bare lurer.

Lenke til kommentar

Nå kan jeg ikke svare for Xstasy, men det er vel for å støtte. Nå har spillet en svært rettferdig pris og innhold ikke noe form for DRM. Selvsagt er det en del nedtid for auth-serveren, men vi snakke om et spill i BETA. Nå er det utrulig mange spill som kjem i beta der spille er så og si ikke spillbart. Minecraft har vært spillbart siden tidlig alfa.

 

At noen vil være pirat og ikke kjøpe er vel ikke andre sitt problem... At en ærlig man rapportere folk som oppfordre til piratvirksomhet er nå en bra ting. Spesielt når man oppfordre på den måten det har blitt gjort. (Mener det strides godt mot diskusjon sine regler, men det er min mening)

 

Dette er nå min mening og selvsagt kan den være forskjellig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jo, jeg husker at Mojang sa et eller annet om hvem som kommer til å få de neste oppdateringene, (Om du kjøper den i beta eller alpha perioden). De sa at det ikke garantert at om du hadde kjøpt den så ville du få alle oppdateringene (husker ikke om det gjaldt alpha eller beta, men det var ikke 100% garantert på alpha elelr beta, men en av dem vilel ikke få i det hele tatt og kjeg tror det var beta så da venter jeg til etter beta.

 

Etter beta(, og forsåvidt i beta,) så må du etterhvert betale for tilleggspakker til spillet i form av nye blokker og annet morro.

-Det skal nevnes at det ikke ble krevd penger fra betaspillere på den nye updaten som inneholder masse morrosamme blokker!

 

Dette var noe mojang annonserte i god tid før alpha ble avsluttet.

Dem som har kjøpt alpha får alle disse gratis!

Husker jeg ikke feil så vil både spillet og tilleggspakkene bli dyrere etter beta igjen.

Så det blir nok rimeligere for deg å handle nå!

 

 

Ganske enig med Bloody. Jeg må også spørre deg Xstasy, hva får du ut av og rapportere serveren ? Selv om serveren hadde blitt stengt(noe som aldri kommer til og skje) så stopper du ikke dem som bruker piratkopierte kontoer. Er det kun for irritere ? Jeg bare lurer.

 

Jeg må si at jeg støtter Xstasy, og de andre som tydligvis har rapportert serveren i og med at spillet er så latterlig billig at det ikke eksisterer en god grunn til å ikke kjøpe for å støtte mojang!

Det er neppe for å irritere, men heller for at denne karen synes det er irritabelt og idiotisk å se slike servere dukke opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...