SmoothCriminal Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Her er makrosaken jeg laget. Har som sagt ikke gjort noen endringer, så bytt ut GeirGrusom med deres eget navn i alle oppføringene er dere snille ^^ Kan vi få source coden slik vi kan compilere det til mac linux etc ? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Elsker denne serveren, særlig når det er fri bygging 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Her er makrosaken jeg laget. Har som sagt ikke gjort noen endringer, så bytt ut GeirGrusom med deres eget navn i alle oppføringene er dere snille ^^ Kan vi få source coden slik vi kan compilere det til mac linux etc ? Den skal allerede kjøre på Mono 1.4. Så hvis du sitter i nyeste Ubuntu, så kan du skrive "mono ./MacroCraft.exe" så skal det funke uten videre. Installerer du mono, på Mac skal det funker der også. På Windows skal det funke uten noen spesielle knep. 1 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Pjatte Ødela masse på serveren. fikk tak i tnt eller noe... Permaban Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Serveren er nede i 5 min. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Pjatte var faktisk bannet når det skjedde. Han ble bannet for å dulte borti en person, og nå får han skylden for noe han har gjort mens han var bannet? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Pjatte var faktisk bannet når det skjedde. Han ble bannet for å dulte borti en person, og nå får han skylden for noe han har gjort mens han var bannet? Han ble bannet for å bryte regel NR:13 direkte mot Nesiory. 13. Pvp er ikke lov viss ikke begge parter er enige om det Lenke til kommentar
Django Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Da var serveren rapportert til lyse/altibox sitt abuse system. Hei, Disse folkene annonserer på ett offentlig forum at de kjører en server software som er piratkopiert og hostes hos en underleverandør av dere. IP: 84.234.237.84 Uttalelse fra trådstarter: "Da er det en server opppe. Den kjører ikke sjekk om du har pirat eller kjøpt versjon. Fungerer for ALLE med beta 1.3 illegal eller kjøpt." https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299695&st=0 Til trådstarter Du vet at du kan bli anmeldt for forholdet? 6 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kan vel si for at de skal bli klar over problemet her, så har jeg sendt en mail jeg og. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er jo faktisk abuse, sendt epost her og der lyse/altibox for ta av seg saken. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Da var serveren rapportert til lyse/altibox sitt abuse system. Hei, Disse folkene annonserer på ett offentlig forum at de kjører en server software som er piratkopiert og hostes hos en underleverandør av dere. IP: 84.234.237.84 Uttalelse fra trådstarter: "Da er det en server opppe. Den kjører ikke sjekk om du har pirat eller kjøpt versjon. Fungerer for ALLE med beta 1.3 illegal eller kjøpt." https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299695&st=0 Til trådstarter Du vet at du kan bli anmeldt for forholdet? Serversoftware er ikke piratkopiert det er notch sin offisielle server software med onlinemode= false ...m lettere sakt ingenting ulåvelig med serveren nei Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har du vilkårene til lyse? Jeg er ganske sikker på at det er nevnt at du ikke har lov til å hoste egen server. Og du oppfordrer til piratvirksomhet. Ikke lov. Lenke til kommentar
Django Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Da var serveren rapportert til lyse/altibox sitt abuse system. Hei, Disse folkene annonserer på ett offentlig forum at de kjører en server software som er piratkopiert og hostes hos en underleverandør av dere. IP: 84.234.237.84 Uttalelse fra trådstarter: "Da er det en server opppe. Den kjører ikke sjekk om du har pirat eller kjøpt versjon. Fungerer for ALLE med beta 1.3 illegal eller kjøpt." https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299695&st=0 Til trådstarter Du vet at du kan bli anmeldt for forholdet? Serversoftware er ikke piratkopiert det er notch sin offisielle server software med onlinemode= false ...m lettere sakt ingenting ulåvelig med serveren nei Fortsatt ulovlig å promotere og oppfordre folk til å bruke piratkopiert software. Noe tråden din inndirekte gjør. Endret 24. februar 2011 av Xstasy 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Da var serveren rapportert til lyse/altibox sitt abuse system. Hei, Disse folkene annonserer på ett offentlig forum at de kjører en server software som er piratkopiert og hostes hos en underleverandør av dere. IP: 84.234.237.84 Uttalelse fra trådstarter: "Da er det en server opppe. Den kjører ikke sjekk om du har pirat eller kjøpt versjon. Fungerer for ALLE med beta 1.3 illegal eller kjøpt." https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299695&st=0 Til trådstarter Du vet at du kan bli anmeldt for forholdet? Serversoftware er ikke piratkopiert det er notch sin offisielle server software med onlinemode= false ...m lettere sakt ingenting ulåvelig med serveren nei Fortsatt ulovlig å promotere og oppfordre folk til å bruke piratkopiert software. Noe tråden din inndirekte gjør. Lyse gir deg lov og hoste server så lenge du ikke tar imot betaling. Trådestarter oppforderer heller ingen til og bruke piratkopiering. Han tillater det bare. Lenke til kommentar
Django Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Er det egentlig lov fra notch sin sode og ha en server oppe sopm tillater pirater. Og er det ok for diskusjon.no og ha en tråd oppe som indirekte støtter piratvirksomhet? Han som laget servere programmet. jeg bare endrer på instillinger slik godtfolk kan være med på morroa Kaller du folk som ikke kan bruke 15€ på ett spill godtfolk? Så bruker du argumentasjonen med paypal osv... Du vet at man kan kjøpe VISA gavekort (SpendOn) på Narvesen som kan brukes på nett? Dårligste unnskyldningen jeg noensinne har hørt. Endret 24. februar 2011 av Xstasy 3 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Er det egentlig lov fra notch sin sode og ha en server oppe sopm tillater pirater. Og er det ok for diskusjon.no og ha en tråd oppe som indirekte støtter piratvirksomhet? Han som laget servere programmet. jeg bare endrer på instillinger slik godtfolk kan være med på morroa Kaller du folk som ikke kan bruke 15€ på ett spill godtfolk? Så bruker du argumentasjonen med paypal osv... Du vet at man kan kjøpe VISA gavekort (SpendOn) på Narvesen som kan brukes på nett? Dårligste unnskyldningen jeg noensinne har hørt. Eg bryr meg ikke om argumentasjonen ikke er god nokk så lenge jeg ikke bryter noen låver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Serveren er nede i minimum 30 minutter grunnet nettverks problemer. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Nettverks problemer er over men serveren skal flyttes. nede ca. 2-3 dager Lenke til kommentar
Acershiet Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er det egentlig lov fra notch sin sode og ha en server oppe sopm tillater pirater. Og er det ok for diskusjon.no og ha en tråd oppe som indirekte støtter piratvirksomhet? Han som laget servere programmet. jeg bare endrer på instillinger slik godtfolk kan være med på morroa Kaller du folk som ikke kan bruke 15€ på ett spill godtfolk? Så bruker du argumentasjonen med paypal osv... Du vet at man kan kjøpe VISA gavekort (SpendOn) på Narvesen som kan brukes på nett? Dårligste unnskyldningen jeg noensinne har hørt. Ja fordi å gi penger til den stygg rike monopol drevne mafian Rema Hagen som driter ut elendig utvalg med ståpikk høye priser er jo kjempe fint! Ja, Notch får en del av salget, men det gjør Rema hagen også desverre. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan skal rema Hagen få penger av at du kjøper Minecraft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå