Spill&Dill Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fikk terningkast 5 i dagbladet. terningkast 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Skuffende demo, handler det sikkert på salg til 150 spenn om et halvt års tid om det plutselig ser litt interessant ut. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Skuffende demo, handler det sikkert på salg til 150 spenn om et halvt års tid om det plutselig ser litt interessant ut. likte faktisk demoen....tror dette er en tittel som kommer under 200 grensa rimelig kjapt fra england....2-3 måneder kanskje Endret 23. februar 2011 av Spill&Dill Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Testet det i 10min og kastet plata..... ikke noe for meg det greiene der ihvertfall, liker når det er litt realistisk jeg, og ikke masse dustemonster som kommer løpende. Terningkast 2 herfra Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har ingen humor her!? Spillet er et jævla mesterverk. 1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Spillet høster mye gode anmeldelser så dette blir nok et spill jeg kommer til å kose meg med Etter å ha fullført et par andre spill først riktignok. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 En kamerat har kjøpt det, så jeg tar å låner det etter at han har spilt igjennom det, så får vi se. Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Testet det i 10min og kastet plata..... ikke noe for meg det greiene der ihvertfall, liker når det er litt realistisk jeg, og ikke masse dustemonster som kommer løpende. Terningkast 2 herfra Kastet plata? Spiller du piratkopier? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er da mange som kaster originalutgaver om man blir veldig skuffet. Vet om mange som har kastet cder, spill, filmer osv. Vet også om noen idioter som ødela en utgave av Ghost (band) 7" som finnes i 500 eks. Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er da mange som kaster originalutgaver om man blir veldig skuffet. Vet om mange som har kastet cder, spill, filmer osv. Vet også om noen idioter som ødela en utgave av Ghost (band) 7" som finnes i 500 eks. Ja, veldig sannsynlig. Kaste et spill til 500kr fordi det skuffer. Ikke en gang selge tilbake til gamestop eller noe for 300-400kr. Hvor langt skal du strekke deg i å unnskylde opplagt piratkopiering egentlig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ghost - Elisabeth på ebay. Billig nå i forhold til hva den har gått for før, men er fremdeles en time igjen. Nå er den på litt over 400 spenn. Og nå kan tråden handle om Bulletstorm igjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Haha, sikkelig avsporing det der. Begynte å lure på om hva tråden egentlig handler om, ettersom det sto Bulletstorm på forsida. Likte spillet jeg. Må si jeg var jævelig skeptisk til spillet, og likte egentlig ikke demoen. Men spillet er gangske så bra synes jeg. Årets beste til nå, fikk mer nytelse av dette enn Killzone 3 og Dead Space 2. Selv om de to nevnte også er bra spill. Spillet har en god dose humor, gjør en macho-aktig stil som er en god miks av Gears of War og Duke Nukem, og spillet er egentlig veldig blodtacky. Men det fungerer. Faktisk ulikt mange FPS`er jeg har vært borti de siste årene, så er dette et spill jeg har virkelig ønsket å fullføre slik som Halo: Reach var den siste FPS`en som fikk meg til å gjøre. MP`en er grei, bedre enn de fleste. Er ikke noe Verus/deathmatch mot hverandre. Det er bare horde-modes og score-attacks. Litt motsatt av hva alle andre spill gjør med MP`en sin for tiden, så det liker jeg. Er ikke sikker på hvor lenge er spillbart. Men jeg har runna campaignen, og starta litt smått igjennom på hard i dag. Så blir å prøve det på aller vanskeligste også senere. Er alikevel mange bra spill som kommer nå for min del. Spesielt Dragon Ag 2 og Homefront, så tviler på at jeg kommer til å spille så utrolig mye framover. Men greit spill å plukke opp innimellom framover til jeg har alle achievementene, som er alltid et lite mål jeg har, men som jeg ikke alltids får til eller tolmodighet til. MP`en er også litt samarbeids-aktig, der det å samarbeide betyr noe slik som i f. eks spill som Left 4 Dead og lignende. Det er ikke akkurat noe å vinne på å være "Lone wolf". Endret 27. februar 2011 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå