Spill&Dill Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fikk terningkast 5 i dagbladet. Er 360 versj som er testet men jeg prøvde begge demoene og merka lite forskjell. Terningkast5 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Prøvde demoen selv og syntes det virket kjedelig. Men nå var kanskje demoen ikke særlig representativ for fullversjonen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Var heller ikke veldig imponert over demoen. Får se ann hvordan anmeldelser er, evt vente til det kommer på salg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Var heller ikke veldig imponert over demoen. Får se ann hvordan anmeldelser er, evt vente til det kommer på salg. Anmeldelsene er varierte, noen skyhøye og noen ikke fullt så høye. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jaja... KANSKJE jeg handler det når det havner på 150 spenn. Er ikke som om jeg har mangel på spill om dagen, og verre blir det. Burde rømme til en hytte med tv, stereo og konsoller og game til jeg blør ut av øyne og ører. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Prøvde demoen selv og syntes det virket kjedelig. Men nå var kanskje demoen ikke særlig representativ for fullversjonen. likte faktisk demoen....men tror dette er en tittel som kommer under 200 grensa rimelig kjapt fra england....2-3 måneder kanskje Endret 23. februar 2011 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå