Gå til innhold

Blazing angels 2 eller il-2 sturmovik: birds of pray?


Anbefalte innlegg

Stå mellom disse to:

 

Blazing angels 2

 

eller

 

il-2sturmovik: birs of prey

 

hvilken er best? er godt vant med blazing angel kontrollen dajeg har prøvd den her og der. men har aldri prøvd il-2. jeg vil ha enkle kontroller og god flyopplevelse som ikke er for hard. online skal og være gøy å spille gjennom.

 

 

etter litt lesing ser jeg at il-2 er mer realistisk men har noen svakheter i singleplayer mode på hornet nest banen som er ekstrem hard og dårlig gjennomført. den har og morsomme online modes ser det ut som.

 

Blazing angels 2 har en stor fordel. split screen!

 

 

noen som har efaring med begge spillene som kan hjelpe meg å velge hvilket spill jeg skal kjøpe? hvilket er mest morro å spille?

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant ingen demo der:(

 

 

Stå mellom disse to:

 

Blazing angels 2

 

eller

 

il-2sturmovik: birs of prey

 

hvilken er best? er godt vant med blazing angel kontrollen dajeg har prøvd den her og der. men har aldri prøvd il-2. jeg vil ha enkle kontroller og god flyopplevelse som ikke er for hard. online skal og være gøy å spille gjennom.

 

 

etter litt lesing ser jeg at il-2 er mer realistisk men har noen svakheter i singleplayer mode på hornet nest banen som er ekstrem hard og dårlig gjennomført. den har og morsomme online modes ser det ut som.

 

Blazing angels 2 har en stor fordel. split screen!

 

 

noen som har efaring med begge spillene som kan hjelpe meg å velge hvilket spill jeg skal kjøpe? hvilket er mest morro å spille?

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Har sett blazing angels demoen før men tror de begge er fjernet. Brukt alle søkeord og gått gjennom alt. Sjekk selv og du ser de er vekk

 

 

Har laget us konto også og sjekket om de var der men neida:(

 

 

 

 

 

 

men endte med å bestille blazing angels 2 fra canada. håper den fungerer i norge

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...