Christoffero89 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Stå mellom disse to: Blazing angels 2 eller il-2sturmovik: birs of prey hvilken er best? er godt vant med blazing angel kontrollen dajeg har prøvd den her og der. men har aldri prøvd il-2. jeg vil ha enkle kontroller og god flyopplevelse som ikke er for hard. online skal og være gøy å spille gjennom. etter litt lesing ser jeg at il-2 er mer realistisk men har noen svakheter i singleplayer mode på hornet nest banen som er ekstrem hard og dårlig gjennomført. den har og morsomme online modes ser det ut som. Blazing angels 2 har en stor fordel. split screen! noen som har efaring med begge spillene som kan hjelpe meg å velge hvilket spill jeg skal kjøpe? hvilket er mest morro å spille? Endret 23. februar 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Vet ikke om det er bedre men du har jo også "IL-2 Sturmovik: Birds of Prey" som har fått bedre karaterer i følge metacritic. Det fås også kjøpt billig via play.com Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 ser på playstation store den har fått dårligere karakter. under 3 stjerner. så må tenke på det da blazing angels er jeg kjent med Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 ser på playstation store den har fått dårligere karakter. under 3 stjerner. så må tenke på det da blazing angels er jeg kjent med Det er vel karater på kun demoen, men du kan jo teste den før du bestemmer deg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) fant ingen demo der:( Stå mellom disse to: Blazing angels 2 eller il-2sturmovik: birs of prey hvilken er best? er godt vant med blazing angel kontrollen dajeg har prøvd den her og der. men har aldri prøvd il-2. jeg vil ha enkle kontroller og god flyopplevelse som ikke er for hard. online skal og være gøy å spille gjennom. etter litt lesing ser jeg at il-2 er mer realistisk men har noen svakheter i singleplayer mode på hornet nest banen som er ekstrem hard og dårlig gjennomført. den har og morsomme online modes ser det ut som. Blazing angels 2 har en stor fordel. split screen! noen som har efaring med begge spillene som kan hjelpe meg å velge hvilket spill jeg skal kjøpe? hvilket er mest morro å spille? Endret 23. februar 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hører du på ANDRE når du spørr hvilket spill som er mest morro å spille? Det er vel individuelt. Prøv demoene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Er ingen demo av spillene på psn. Derfor spør jeg om andres erfaringer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Du har sjekket alle de ulike Store'ene ? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er ingen demo av spillene på psn. Derfor spør jeg om andres erfaringer Tror du må lete litt bedre. Jeg vet det skal være demo av begge spillene på PSN. Har testet begge to for lenge siden. Demo av IL-2 Sturmovik Demo av Blazing Angels 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Har sett blazing angels demoen før men tror de begge er fjernet. Brukt alle søkeord og gått gjennom alt. Sjekk selv og du ser de er vekk Har laget us konto også og sjekket om de var der men neida:( men endte med å bestille blazing angels 2 fra canada. håper den fungerer i norge Endret 24. februar 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå