En_annen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har skrevet noen poster før om at jeg rapper, men nå har jeg kommet over et problem. Jeg har freestylet hjemme alene i kjelleren, da har det gått helt fint, jeg er ganske god faktisk. Men når jeg prøver å fristyle forand andre folk, blir stemmen min enter bare fucked up (høres ut som jeg kødder, eller gjør stemmen min er mørk bare for å kødde, men det er ikke meningen o.O) og om jeg prøver å holde den normal som når jeg rapper for meg selv, høres den pinglete ut. Hva skal jeg gjøre? Vær så snill å hjelp meg !!! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 få inn noen du stoler på, og øv forran dem. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 "forand", "forann", hvor vanskelig kan det være å skrive "foran"? 1 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 "forand", "forann", hvor vanskelig kan det være å skrive "foran"? nørd -.- Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 "forand", "forann", hvor vanskelig kan det være å skrive "foran"? Hvor vanskelig skal det være å forholde seg til tema? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå