Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger kontakt med en fysikalsk medisiner.

jarikarl

Anbefalte innlegg

Trenger utreding opp mot rettsak fort.

Har bytta ei hofte.

Ingen tilbud om fysikals oppfølging (hverken fra sykehus eller kommune) i etterkant.

Hofta gikk ut av ledd og en muskel mista festet.

Det gikk 24 måneder fra jeg bestilte time, gjennom min fastlege, til jeg ble undersøkt og skaden konstatert. Da var det for sent å sy på muskel igjen.

Har forsikring som dekker utredning fra sakkyndig.

Jeg er i en fortvilet situasjon siden fristen for å melde opp saken går ut i slutten av mars. Jeg er blitt arbeidsufør, halt og avhengig av mye smertestillende etter operasjonen.

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg. Må iallefall prøve.

Vennlig Hilsen

Jan Arild

Kristiansand

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar

Jeg trenger hjelp til utredning. Skaden kan ikke fixes lengre.

Har vært gjennom pasientskadenemda og fått avslag. Jeg har fått meg en advokat og vil gå til sivilt søksmål (eller hva det heter). Fikk mail fra advokaten i dag om at han hadde problemer med å finne en sakkyndig som kunne ta en utredning på så kort varsel (1 mnd+).

Så jeg trenger altså en fysikals medisiner eller annen ekspertise som kan bruke 1 time på å se på arrgumentene mine. Hvis de ser fornuftige ut for vedkommene håper jeg på en utredning til bruk i rettsaken stilt opp mot pasientombudets sakkyndige.

Har selv jobbet noen år med kvalitetsikring (standarder, spesifikasjoner, prosedyrer etc.)i Nordsjøen. Med disse erfaringene å støtte meg til føler jeg at det må være ganske mange avvik i min behandling. Vil også tro at en sakkyndig som vurderer saker fra pasientskadeerstatningen "ikke er 100% habil". Vil iallefall tro han er ganske "streng".

Lenke til kommentar

Takk for svar

Jeg trenger hjelp til utredning. Skaden kan ikke fixes lengre.

Har vært gjennom pasientskadenemda og fått avslag. Jeg har fått meg en advokat og vil gå til sivilt søksmål (eller hva det heter). Fikk mail fra advokaten i dag om at han hadde problemer med å finne en sakkyndig som kunne ta en utredning på så kort varsel (1 mnd+).

Så jeg trenger altså en fysikals medisiner eller annen ekspertise som kan bruke 1 time på å se på arrgumentene mine. Hvis de ser fornuftige ut for vedkommene håper jeg på en utredning til bruk i rettsaken stilt opp mot pasientombudets sakkyndige.

Har selv jobbet noen år med kvalitetsikring (standarder, spesifikasjoner, prosedyrer etc.)i Nordsjøen. Med disse erfaringene å støtte meg til føler jeg at det må være ganske mange avvik i min behandling. Vil også tro at en sakkyndig som vurderer saker fra pasientskadeerstatningen "ikke er 100% habil". Vil iallefall tro han er ganske "streng".

Hei

Jeg skjønner. Slik jeg har forstått slike saker, må du selv finne en fysioterapeut/kiropraktor/ortoped etc som har kompetanse innen ditt område.

Selv har jeg gjort noen tilsvarende utredinger innen mitt felt, da har jeg dels blitt kontaktet av skadelidte, dels av forsikringsselskapet.

Du må vel sette deg til med Gule Sider, tror det er det en gjør. Om du får nei ett sted så spør om de vet om noen andre som gjør slikt.

Lykke til.

Hilsen

Dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...