AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Heisann! Jeg er en kar på 18 år, som gjerne kan ha sex med både yngre (over 16 år) og eldre damer. Har hatt sex med ei av venninnene mine, og hun er 47 år. Hadde ikke noe imot det, synes hun er veldig pen og grei. Blir sikkert flere ganger også med sistnevnte Er jeg unormal på noen måte? Har sagt det til noen av kompisene mine som er på min alder, de fikk totalt latterkrampe Ja. Jeg vet hun kunne värt mora mi. Men hun er jo ikke det! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Forresten så kom jeg på at denne tråden hadde passet bedre under seksualitet? Vil en moderator flytte den dit så er det OK - Trådstarter 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Kan ikke påstå at det er normalt for en 18 åring å pule 47 år gamle damer...Men det er vel ikke noe galt i det, slik jeg ser det 2 Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 så klart det ikke er no gøli i det, hver sin smak! jeg lærte som ung av en bonde, - jo nærmere null, jo trangere hull! 4 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg velger eldre damer fremfor unge anytime. Bare liker det den veien jeg, har ikke noe med erfaring fra deres side å gjøre. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det er jo helt normal. Hvorfor tror du MILF er ett så kjent ord? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå