Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Heihå Tenkte jeg skulle samle inn en litt mer oppdatert liste over hvem som spiller på Ragnaros, og i tilegg skal på tg ? Om det er for få så sender jeg nok characteren til et annet realm Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg spilte.. både horde og alliance Så flytta jeg til Vek'nilash, og nå er jeg på Grim Batol (horde) Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Kansje jeg får se til og flytte mine da ;-) Gratis og flytte fra ragnaros right? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vet ikke om det er det nå lenger, men Grim Batol er jo high pop og. Dessuten er det vel bare fra high pop realms > low pop eller noe sånt. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg spiller på ragnaros. Heter Kvekk eller Bendulf + noen fler. Men skal ikke på TG. Hva heter du (trådstarter)? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg heter Xataricz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå