Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger forslag til 20års gave til ei veninne

Anbefalte innlegg

Hei. 1. mars blir forloveden til en av mine beste kompiser 20 år.

Jeg har lyst å gi henne en fin gave, men aner ikke hva. Trenger forslag. Det eneste konkrete jeg vet hun ønsker seg er Iphone 4. Men det blir alt for dyrt. Tenker at gaven maks bør koste 500kr.

Jenta er interessert i handarbeid. Ser ofte at hun tegner, strikker og lager scrappbook. Hun er halvveis i lærlingtida som frisør.

Ellers er hun veldig glad i bilen sin (Opel Vectra B 98-mod), og bruker mye tid på at den skal se bra ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gavekort fungerer jo alltid, som aller siste løsning...

Om hun driver med håndarbeid er det jo fint å kjøpe noe til det. Jeg syr selv og hadde blitt kjempeglad over å få noen sysaker. Du kan jo stikke innom Panduro og kjøpe noe scrapbook greier som er litt dyre og fine! Det er masse fint der..

Hva er det hun strikker? Er det kun små ting som sokker og luer, eller strikker hun gensere og sånt? Kanskje du kunne kjøpt en bok med strikkemønstre til henne, pluss litt garn, knapper eller noe sånt.

Ellers fungerer det vel med klær, smykker, osv hvis hun er en sånn jente...

Vet du om hun leser bøker? Og hva slags typer bøker? Sånt syns jeg hvertfall er gode gaver..

Hvis du drar på Norli og kjøper engelske pocket-bøker får du med et sånt kort der du får den 10.boka gratis.. da kan du jo slenge med den i gaven og.

ang ting til bil vet jeg ikke, siden jeg ikke har noe peiling på biler hehe..

Endret av lillepy
Lenke til kommentar

Hun strikker votter og slike småting.

Føler det blir litt feil av meg å gi henne smykker. Jeg synes dette er noe man heller gir til kjærester, enn venner.

Var ikke en dum ide dette med bøker. Senest i helga fortalte hun at hun hadde begynt å lese Harry Potter og fangen fra Azkaban. Tror hun har alle Harry Potter bøkene. Det kan jeg spørre kompisen min om (altså forloveden hennes). Hun er iallefall ganske opphengt i Harry Potter filmene.

Lenke til kommentar

Om hun er opphengt i Harry Potter så åpner det seg jo en verden med muligheter.

Sokker fra skoleuniformene, tryllestaver, godteri fra Harry Potter-verdenen, hatter, eliksirsett osv. No end. Jeg hadde blitt dødsglad for dette her (har faktisk sokker og t-skjorte), og jeg er straks 21. 8D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...