Maxmeker Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hei, jeg har veldig lyst til å se hvordan dette kjøkkenet ville sett ut i hvit farge (ikke øya). Men jeg kan ikke få det til å se realistisk ut? Noen som kan hjelpe meg med hva jeg kan gjøre eller redigere bilde for meg? Endret 22. februar 2011 av Maxmeker Lenke til kommentar
Marius Wallin Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Prøv deg på Replace Color. Prøvde selv på bildet ditt men blir så lav oppløsning og dårlig kvalitet at det ble bare grøt. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Prøvde meg, men det er vanskelig å få til noe bedre uten raw-fila (og bedre oppløsning selvsagt) Endret 22. februar 2011 av Ghazaa Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Dobbelpost... Endret 22. februar 2011 av Ghazaa Lenke til kommentar
Maxmeker Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Prøvde meg, men det er vanskelig å få til noe bedre uten raw-fila (og bedre oppløsning selvsagt) Hva brukte du der? Replace color? Hvilke settings? Lenke til kommentar
Maxmeker Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Prøv deg på Replace Color. Prøvde selv på bildet ditt men blir så lav oppløsning og dårlig kvalitet at det ble bare grøt. Jeg prøvde det, men det ble sykt dårlig. Resultat: Lenke til kommentar
Marius Wallin Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Skal se på det seinere, problemet med Hue/sat etc er at du enten tar vekk farge eller erstatter fargen med noe annet. Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Prøv deg på Replace Color. Prøvde selv på bildet ditt men blir så lav oppløsning og dårlig kvalitet at det ble bare grøt. Jeg prøvde det, men det ble sykt dårlig. Resultat: Begynte med "hue/saturation" og dro master-saturation neeeeesten helt i bånn. Deretter var det bare masse fikling med curves (curves istedet for direkte kontrastjustering - for å unngå utbrendte områder) Maskeringen er veldig viktig også. Er den dårlig vil ingenting se naturlig ut uansett hvor bra justert det er. Lykke til! Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 "Replace color" fungerer fint til nettopp det - å bytte ut en farge. Her skal en farge helt vekk, samt at alt da skal være mye lysere. Da funker det heller dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå