Christian86 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 sitter med et litt vanskelig valg, hvilken av disse burde jeg beholde og hvilken burde jeg kvitte meg med? helst den som gir mest igjen når jeg selger den. T610en er ca 3 uker gammel og P800 er 2 uker ca. Bruker HBH 30 med dem, men begge er like gode med den:S Lenke til kommentar
JZA Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 sitter med et litt vanskelig valg, hvilken av disse burde jeg beholde og hvilken burde jeg kvitte meg med? helst den som gir mest igjen når jeg selger den. T610en er ca 3 uker gammel og P800 er 2 uker ca. Bruker HBH 30 med dem, men begge er like gode med den:S Med lista over hva du eier, ser det ut som du har nok penger, ergo du behøver ikke kvitte deg med noen av dem hehe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 tralala, to av dem er i praksis ikke mine og betalt av meg da=) bare jeg som er data/teknologi nerdet i familien, dermed den som vet og har tid å bruk alt. Uansett, så vet jeg ikke om jeg vil beholde begge, dermed har jeg et luksus problem Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Det er nokså umulig for oss å "bestemme" hvilken tlf du burde selge i og med at vi ikke kjenner dine behov. Om du trenger en pda/mobil som har massevis av nytteprogrammer og spill, og med stor skjerm, er P800 valget. Har du mer lyst på en liten og lett mobil, med endel fine funksjoner er T610 valget. P800 får du vel solgt for 4-5 tusen. T610 får du vel solgt for ca. 3 tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå