Gå til innhold

Kamptråd - Olympique Marseille vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fletcher vinner flere baller enn han taper, det samme kan sies om Carrick. Gibson er så grå og kjedelig som du får en spiller i rødt.

Han fikk skryt for en pasning som Nani i Usain Bolt stil nesten klarer å tuppe borti før den går over dødlinjen. Pasningen var selvsagt alt for hardt, og det eneste positive var at han prøvde å slå den.

 

Gleder meg til Park er tilbake. Om han er elendig i 60 minutt, så putter han mot slutten av kampen...

Lenke til kommentar

Franskmennene gjør opp for dårlige fotballferdigheter med holding og etterslengere, dritkamp, men et godt utgangspunkt. Og vi har ikke en tysk venn i dommeren. Maskinetappe uansett, er dette alt Marseille har å by på vil de bli spist levende på OT.

 

Smalling er forresten helt elsk, mannen vi bli stor.

Lenke til kommentar

Bare han ikke tar en "Evans" så blir han virkelig klasse. For øvrig tror jeg Evans kommer tilbake fra formduppen bedre enn før, eller, i hvert fall på samme nivå.

 

Men steike som jeg misliker franske lag, dives, skitne triks, albuer, you name it. Trenger vel ikke nevne Lille? (Gjorde det allikevel)

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Carrick, Flecher og Gibson holder ikke mål sammen. Alle var fæle, spesielt de to førstenevnte. Sykt å si, men jeg syntes faktisk Gibson var "best" av de tre og det sier ikke rent lite.

 

O'Shea

Carrick

Fletcher

Gibson

 

Gjør meg trist :no:

 

Møkkafotball. Godt utgangspunkt, men jeg gremmes over Roy Hodgson fotballen vi spiller og det er ikke snakk om at det "bare er i tøffe CL kamper på bortebane" for vi spiller antifotball annenhver kamp.

 

Forståelig at det gjøres med alle våre svakheter på midten, men jeg vil ikke se denne holdningen fra neste sesong. Attack attack attack.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Carrick, Flecher og Gibson holder ikke mål sammen. Alle var fæle, spesielt de to førstenevnte. Sykt å si, men jeg syntes faktisk Gibson var "best" av de tre og det sier ikke rent lite.

 

O'Shea

Carrick

Fletcher

Gibson

 

Gjør meg trist :no:

 

Møkkafotball. Godt utgangspunkt, men jeg gremmes over Roy Hodgson fotballen vi spiller og det er ikke snakk om at det "bare er i tøffe CL kamper på bortebane" for vi spiller antifotball annenhver kamp.

 

Forståelig at det gjøres med alle våre svakheter på midten, men jeg vil ikke se denne holdningen fra neste sesong. Attack attack attack.

 

Vi spiller alltid møkkafotball på bortebane i Europa, med unntak av de kampene vi kontrer inn et par kasser (Milan i fjor f.eks).

 

Men ja, midtbanen er trist. Vi har en angrepsrekke i verdensklasse, men hva hjelper det når midtbanen består av spillere som ikke hadde klart å dominere mot Rochdale en gang? Helt på trynet at vi skal ha en slik sentral midt, vi fortjener bedre pdd. Tenk på hva spillere som Sneijder (Verdens beste midtbanespiller i fjor), eller Van der vaart kunne tilført denne midtbanen i går, spillere som gikk på billigsalg..

 

Midtbanen i går tilførte ikke vårt angrep noe som helst.

Lenke til kommentar

Folk ser ut til å glemme at Carrick spiller som defensivt midtbaneanker og hjelper forsvaret med å rydde unna. Han sørget vel mer eller mindre for at Gonzales var ute av kampen.

 

Fletcher vinner mange baller, og er mer enn box-to-box player. I tillegg var han bevegelig og mye ut på kantene i går. Fletcher er generelt også langt flinkere til å se lagkamerater på løp mot bakrom, og han har derfor en del assist.

Lenke til kommentar

Helt på bærtur var vi nå ikke.

Vidic gjorde en god kamp. Motstanderene faller jo som fluer rundt mannen (ikke nødvendigvis et kompliment til Vidic)

Smalling imponerer også. Potensialet i denne gutten er stort og han gjør til og med et par forsøk på å presse laget frem, men når resten av laget blir stående i ro, ser det hele bare komisk ut. Shame on midtbanen.

 

Når Scholes ble byttet inn forandret jo kampen seg bokstavlig talt på sekunder. Scholes hersket med ro og orden så lenge det varte (5-10 min?).

Lenke til kommentar

Enig med Night, dette var en klassisk bortekamp i CL. Forskjellen er at tidligere har vi klart å allikevel putte et mål. Det jeg lurer på er hvorfor ikke Hernandez kom inn. Direkte tåpelig av SAF å kun bruke et bytte mtp at vi har en skadeplaget stall og en hard bortekamp på lørdag. Mot Wigan er det viktig at både Nani og Rooney har litt saft i beina, og særlig sistnevnte tok seg greit ut i går.

Lenke til kommentar

Folk ser ut til å glemme at Carrick spiller som defensivt midtbaneanker og hjelper forsvaret med å rydde unna. Han sørget vel mer eller mindre for at Gonzales var ute av kampen.

 

Fletcher vinner mange baller, og er mer enn box-to-box player. I tillegg var han bevegelig og mye ut på kantene i går. Fletcher er generelt også langt flinkere til å se lagkamerater på løp mot bakrom, og han har derfor en del assist.

 

Carrick gjør en solid usynlig jobb, og klarer seg brukbart sammen med resten av midtbanen i går. Problemet blir når vi stiller opp med en den midtbanekonstellasjonen vi gjør i går; den er på høyde defensivt, men dreper alt av offensivt flyt i angrepsfotballen vår, rettere sagt, den ikke-eksisterende angrepsfotballen vår i går.

 

Når Carrick og Fletcher begge er et-par hakk under sitt toppnivå, så blir det veldig vanskelig å dominere harde eliminationkamper borte i Europa. Gibson var veldig lovende da jeg så han herje for Reserves for fire-fem år siden, men han har dessverre stagnert helt. Han er snart 24 år, og kommer aldri til å bli god nok for klubben. Dette vet SAF, dette vet David Gill, og det vet alle andre. Han kommer til å bli solgt i sommer. Han er god nok for en middelhavsfarer i PL, men ikke for Englands største klubb.

 

Som itspersonal sier, så var vi ikke på bærtur i går. Den nøytrale seer fikk dog to timer av livet sitt bortkastet i går, men det bryr jeg meg svært lite om. SAF vet bedre enn noen andre hva dette handler om. Er veldig fornøyd med resultatet, selv om returkampen blir et nervedrama uten like. Vinn, eller forsvinn.

 

Smalling var solid. Noe han også var mot City. Ikke solgt enda. Jonny Evans har vært under pari store deler av sesongen, og spilte bedre enn Smalling for en sesong siden.

 

Scholes hadde 17 av 17 complete passes leste jeg på twitter i går kveld :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...