NightKeeper Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Håper vi slipper oss litt løs. Pøs på offensivt, kthxbye. Berba fra start ffs. Over og out. Maks uavgjort forøvrig. Sjefen har snakket. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 No fuckin way, vinner vi denne kampen er det veldig bra. Har fått litt dårligere selvtillit idag og vi er heldige om vi tar uavgjort. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har en god (dårlig) følelse på 1-1. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hmm, alt kan skje. Vet ikke helt hva jeg føler før denne kampen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Har fått litt dårligere selvtillit idag Håper det ikke påvirker prestasjonene dine på banen! Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 På bortebane kan det være fatalt! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Håper vi starter med Gibson idag. Jeg kommer seriøst til å ikke få sove inatt hvis vi får en skade på nok en midtbanespiller. Med det harde kampprogrammet foran oss, så tar jeg lett imot en U eller etmålstap idag. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Håper vi starter med Gibson idag. Jeg kommer seriøst til å ikke få sove inatt hvis vi får en skade på nok en midtbanespiller. Med det harde kampprogrammet foran oss, så tar jeg lett imot en U eller etmålstap idag. Gibson?!?! Vi kan vel like gjerne spille med en spiller mindre, siden Gibson egentlig er en ballgutt. Han er flink til å slenge ballen av eller på banen, men der stopper talentet. Endret 23. februar 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Håper vi starter med Gibson idag. Jeg kommer seriøst til å ikke få sove inatt hvis vi får en skade på nok en midtbanespiller. Med det harde kampprogrammet foran oss, så tar jeg lett imot en U eller etmålstap idag. Gibson?!?! Vi kan vel like gjerne spille med en spiller mindre, siden Gibson egentlig er en ballgutt. Han er flink til å slenge ballen av eller på banen, men der stopper talentet. Eh ja, det er jo derfor jeg vil starte med han! Vil heller ha skade på potetsekken med hestesparket enn feks Fletcher/Scholes/Giggs! Bank i fucking bordet, salt over skulderen og snurr! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fryktelig mye skader på oss. Er likevel optimistisk. Vi vinner med to mål i dag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hadde vi ølkrig på lørdag? Skulle ta på meg drakta nå, men den luktet jo verre fyll enn disse eldre herrene som sitter utafor butikken her nede og drikker øl på dagtid. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Rykte: Vds Jos Small Vid Pat Fletch Gib Car Nani Roon Berbs Skremmende svak midtbane,men kanskje Gibson viser mer av pasningsfoten han tidvis viste på lørdag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Fletch-Gibbo-Carrick lukter det svidd av! Gibbo kan holde seg unna, uansett hvor tøft program vi har videre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Hadde håpet på Nani, Fletch, Carrick, Giggs jeg.. EDIT: Giggs er jo skadet. Hallo.. Endret 23. februar 2011 av Alastor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 #MUFC v OM: Van der Sar; O'Shea, Vidic, Smalling, Evra; Fletcher, Gibson, Carrick; Nani, Rooney, Berbatov bench: PIG, Rafael, Brown, Scholes, Obertan, Chicharito, Fabio Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) #MUFC v OM: Van der Sar; O'Shea, Vidic, Smalling, Evra; Fletcher, Gibson, Carrick; Nani, Rooney, Berbatov bench: PIG, Rafael, Brown, Scholes, Obertan, Chicharito, Fabio lever ikke opp til navnet mitt... Endret 23. februar 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det der er det beste laget vi kunne stillt slik jeg ser det, Obertan er et altfor usikkert kort. Rafael er småskadet right? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Rafael gikk ut med skade sist ja, så det er nok grunnen til at han starter på benken. Ellers håper jeg Berba og Roon spiller sammen på topp, og ikke at sistnevnte puttes på kanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå