Latias Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) VS Champions League 23-02-2011 Kl. 20:45 @ Stade Velodrome Vises på: Viasat 4 ---------------------------------------------------- Etter en pause på et par måneder er Champions League-fotball tilbake. United tar turen til Frankrike for å møte Marseille. Lagene har møtt hverandre to ganger tidligere, begge gangene i 99/00-sesongen. United vant oppgjøret 2-1 på Old Trafford, takket være et herlig brassespark av Andy Cole. Bortekampen ble vunnet 1-0 av Marseille etter et langskudd av William Gallas. Fasiten til United i Frankrike er 4-3-2, noe som tyder på at det blir en jevn kamp på onsdag. MARSEILLE Marseille gikk til denne åttendedelsfinalen som gruppetoer i gruppe med Chelsea, Spartak Moskva og Zilina. Etter å ha tapt de to første kampene, slo de til med fire strake seire på de fire siste kampene. De lyseblå ligger for øyeblikket på en 2. plass i ligaen med 3 poeng bak Lille. Gignac er skadet til denne kampen, mens Remy og Brandao på topp er begge usikre. Mulig lagoppstilling: Mandanda Kabore - Diawara - Heinze - Taiwo Gonzalez - Cheyrou - Cisse Remy - Brandao - Ayew MANCHESTER UNITED United tok en knepen seier mot non-league laget Crawley Town i cupen på lørdag, men må likevel reise seg flere hakk om det skal bli seier her. I CL er man det beste laget defensivt, kun ett mål har blitt sluppet inn på hele seks kamper. De røde vil være uten Anderson, Ferdinand og Giggs. Det går rykter om at førstnevnte kan være ute i et par måneder, men ingenting har blitt bekreftet enda. I tillegg er Hargreaves og Valencia langtidsskadet, mens Owen og Evans også er ute med småskader. Da Silva-brødrene er begge med i troppen selv om de måtte ut med skade mot Crawley, mens ungguttene Tunnicliffe og King også har fått en plass i troppen. Mulig lagoppstilling: van der Sar Rafael - Vidic - Smalling - Evra Carrick - Scholes - Fletcher Nani - Berbatov - Rooney Tips: 1-2 Endret 22. februar 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 JINX!! *Spytter på* Din heks. 7 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jaja. Da vinner vi ikke denne kampen siden Latias lagde kamptråden. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Du fant ikke et eldre bilde, Latias? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er vel fra forrige gang vi møtte dem tipper jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Du fant ikke et eldre bilde, Latias? Fant i hvert fall ingen nyere bilder av kamper mellom United og Marseille. Vet ikke hva som er galt med Google nå om dagen altså... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Du fant ikke et eldre bilde, Latias? Humre humre. Blir garantert tap, 50% sikkert uavgjort og kanskje seier dette. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 United på bortebane i CL pleier å bety 4-5-1 og en ganske treig affære. Med kun èn dedikert ving skadefri som inneholder et snev av kvalitet (det utelukker Obertan og Bebe) så tipper jeg følgende lag VDS Rafael Smalling Vidic Evra Nani Fletcher Carrick Scholes Rooney Berbatov Skulle SAF være så freidig at han ville spille 4-4-2 ville jeg tippet følgende lag: VDS Oshea Smalling Vidic Evra Fletcher Carrick Scholes Nani Rooney Berbatov Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Olympique Marseille forresten. Evt Olympique de Marseille for de kresne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Olympique Marseille forresten. Hva/hvem sikter du til? Til han duden over som spurte om bildet, det er fra denne kampen: http://www.youtube.com/watch?v=mkLN4j-LT2s Endret 22. februar 2011 av Latias Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Gold sin var bedre ironi til de som ikke forstod det.. Endret 22. februar 2011 av Speedbatov 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Foretrekker denne tråden jeg. Incidentally, så håper jeg OM går seirende ut av denne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Oooooh. To kamptråder! Konge. Er denne for hjemmekampen og den andre for bortekampen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Til DJ og niko: Jeg vet ikke om jeg kan nå kampen i morgen, har semesteroppgave som skal leveres og må sitte til 4 i natt og kanskje til kvelden i morgen også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dette skulle du ha planlagt bedre Jørgen. Vitner om manglende forståelse for hvor mye arbeid en oppgave innebærer, og det blir dermed trekk i d.no sin karakter på oppgaven. Sjerpings! 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Det betyr ikke noe for dere at denne tråden er jinxet og dvs tap i aften? I hate you lot. Håper dere er fornøyd med dere selv når Marseille moser oss i kveld Endret 23. februar 2011 av Goldwing 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dette er way beyond mine jinxekrefter. Garantert tap (i beste fall uavgjort). Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 "Knock on wood" skal visst ifølge Yahoo answers ha en opphørende effekt på en "jinx". Hvordan du tolker "knock on wood" er opp til den enkelte, men jeg skal ta meg av min del kaka Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Eg liker best når eg får en annen personinne til å "knock on wood". If you catch, caught, caught my drift. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Eg liker best når eg får en annen personinne til å "knock on wood". If you catch, caught, caught my drift. HOHO Juleaften kommer desverre bare en gang i året. (Peroninnen holder seg borte på CL kvelder...) Endret 23. februar 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå