Maria1990 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei Jeg har tenkt en del på å handle mobil fra ebay, da det virker billigere og virker temmelig sikkert på de selgerne som har fått mye "positive feedback". Det jeg lurer på er da om det er sikkert. om noe har hatt erfaring med kjøp av mobil fra nettet, og kanskje også fra ebay? Og sånn genrellt, Hva er det jeg bør se etter? Jeg har en abonnement hos One Call nå, og er egenntlgi ganske fornøyd med det, ønsker ikke å bytte. Er det noen som har peiling på hva jeg må se på ved mobilens beskrivelse for at jeg skal kunne sette inn min sim fra one call inn i den uten probelmer? er det i det hele tat mulig at jeg kan bruke en sim fra norsk selskap i mobil kjøpt fra utlandet? Takker for alle svar og tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
leorat Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei Jeg har tenkt en del på å handle mobil fra ebay, da det virker billigere og virker temmelig sikkert på de selgerne som har fått mye "positive feedback". Det jeg lurer på er da om det er sikkert. om noe har hatt erfaring med kjøp av mobil fra nettet, og kanskje også fra ebay? Og sånn genrellt, Hva er det jeg bør se etter? Jeg har en abonnement hos One Call nå, og er egenntlgi ganske fornøyd med det, ønsker ikke å bytte. Er det noen som har peiling på hva jeg må se på ved mobilens beskrivelse for at jeg skal kunne sette inn min sim fra one call inn i den uten probelmer? er det i det hele tat mulig at jeg kan bruke en sim fra norsk selskap i mobil kjøpt fra utlandet? Takker for alle svar og tilbakemeldinger! hadde tenkt meg grundig om før jeg handlet mobil fra utlandet, og spesielt Ebay! ofte gode tilbud, men du blir like ofte lurt, og hvis du skal legge et en del tusen så er ikke det noe særlig! og med tanke på handel fra utlandet, så må du jo regne med diverse avgifter, skatter osv. hvis mobilen du skal ha koster mer en 200 kr(som jeg regner med at den gjør) så er det like billig, om ikke billigere å kjøpe den her hjemme! du er heller ikke garantert at du får norsk oppsett på mobil fra utlandet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå