Arctic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har ikke "peiling" på hva det er, synes det er greit med en overraskelse Men posten må gå sin gang først. Lager ikke noen ny tråd, men følg med i SO2. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg husker at det var sinnsykt billig for bensin! Kjøp deg en oljetanker i tillegg Var vel 2.50 for litern , altså 10 kr for en gallon ( 1 gallon = 4 liter ) Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hmm opplevelser i usa er billigere enn her i landet. Spørs kor i usa du er som f.eks miami (florida) eller willmington (delaware) er det ganske billig. Første tingen jeg ble tilbudt når jeg ruslet rundt på manhattan i fjor bare noen timer etter jeg hadde landet. Ei feit negerbærte spurte om jeg ville "oppleve" noe nytt. Men herregud det var mange fine "yrkeskvinner" der også. Det kryr av dem, å har man på seg temmelig dyre klær kan du banne på at de spør deg. Men pass de for strippebarene...de er svindyre. Selfølgelig er det jo konge der inne, men drinken koster 100 kr og ølla 60 eller noe sånt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Se om du finner Tool, og ta de med deg. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Skal også til USA i sommer, New York og Fort Launderdale, Florida. Er det noe bra der? Noe billig datamarked osv? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 I miami (florida) er det ganske billig med elektronikk ja. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er det ja, huff, jeg kommer til å overtrekke så det holder Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Men for pokker sett underholdning først så hvis du har penger til til ting og tang før du reiser så kjøper du kule ting. ****** damene i florida er deilige! Spesielt i miami og orlando Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Deilige damer gjør seg, bare synd at det er ferie sammen med foreldre, det er festbrems...... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Bah når eg var i miami var jo eg med foreldrene (var 16år) og da var det big pimpin på meg fyfaen ett av de kuleste stedene eg noen gang har vært. Maken til kvinner der borte Welcome to miami Bienvenidos a miami Lenke til kommentar
adawen Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Om noen få timer sitter jeg i et fly til USA og der skal jeg være noen uker. Lurte på om det er noen tips til hva som er mye billigere der enn her som jeg bør ha med meg hjem igjen. Mountain Dew til meg! MASSE Mountain Dew.. *dr000l* .. det er så himla godt!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Om noen få timer sitter jeg i et fly til USA og der skal jeg være noen uker. Lurte på om det er noen tips til hva som er mye billigere der enn her som jeg bør ha med meg hjem igjen. Mountain Dew til meg! MASSE Mountain Dew.. *dr000l* .. det er så himla godt!! Jeg prøvde det der jeg også. Fant ut at det funket best som blandevann til all den spriten jeg kjøte der :oops: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Men for pokker sett underholdning først så hvis du har penger til til ting og tang før du reiser så kjøper du kule ting. kjøss damene i florida er deilige! Spesielt i miami og orlando ikke ****** .. bare overvektige middelaldrene kvinner .. eller lubbene Disney ansatte som aaaaaaaaaaltid smiler og er "hygglige" sjefen_: Fort Launderdale er vel mer sett på som en fest by enn noe annet .. der skal du nok bosette deg på stranda! .. (vet ikke helt hvor gammel du er jeg da) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg er 18 jeg, muligheter for at stranda kan bli besøkt Er de strenge på 21 årsgrense på øl? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg kjøpte en laptop der borte. Den kosta vel rundt 10k. Fornøyd med den. Så kanskje du bør satse på det? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Mulighet det ja, trenger en laptop. Trenger også vannkjøling, kanskje jeg kan finne det billig også Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Ja det er mulig det ja. Masse rart du kan kjøpe der borte. Jeg har selv vært der 10-11 ganger, men jeg husker egentlig ikke hva som er billig der. Har egentlig ikke lagt merke til så mange pris forskjeller, men det er nok en god del av de da. Men sjekk www.bestbuy.com eller www.americantv.com eller www.target.com. Det er de store butikkene der som selger pc og spill osv. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 ja de er strenge på 21års grensen, og viss du har noen stempel i passet fra mer eller mindre u-land så må du forvente å bli tatt inn til avhør Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Dra til Davenport, Iowa der jeg er fra og kjøp ting der. Veldig billig overalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå