unwill Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Om noen få timer sitter jeg i et fly til USA og der skal jeg være noen uker. Lurte på om det er noen tips til hva som er mye billigere der enn her som jeg bør ha med meg hjem igjen. Er elektronikk billigere der ? Gleder deg, sjekket været der borte og det var 25-30 varmegrader hver dag Forhåpentligvis blir jeg ikke borte fra forumet av den grunn... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Intelligens det var vel heeeeeeeeelt feil Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 som jeg sa i en annen tråd, kjøp med deg en bil (ikke en ny en, men en rundt 60-70 tallet ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kjøp DvD'er som ikke er kommet her i norge...og SELG DE! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hmm opplevelser i usa er billigere enn her i landet. Spørs kor i usa du er som f.eks miami (florida) eller willmington (delaware) er det ganske billig. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kjøp ting som du ikke finner i Norge. F-eks elektrisk fluesmekker! Det er mitt beste kjøp på lenge Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kjøp ting som du ikke finner i Norge. F-eks elektrisk fluesmekker! Det er mitt beste kjøp på lenge Ja, eller du kan snike deg til post 1.000.000 og få en "liten overraskelse i posten" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Headphones er ganske billige der borte og det samme med høytallere og slike ting. Scanner? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kjøp ting som du ikke finner i Norge. F-eks elektrisk fluesmekker! Det er mitt beste kjøp på lenge Ja, eller du kan snike deg til post 1.000.000 og få en "liten overraskelse i posten" Oh yeah. Tjyvflaks kalles det for. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Oh yeah. Tjyvflaks kalles det for. Hva var den hellige posten, da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Annet - "hvilken båt har du" Så var det et innlegg der, sånn i firetiden om natta... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jaja... Har du fått noe? Si ifra, gjerne lag en tråd, om hva du fikk av Norges største IT-nettsted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå