superninja Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg var på en fest, vart alt for full og fikk nå 500 kr i bot for at de måtte tørke det opp. Jeg fikk aldri sjansen til å rydde det opp, dvs de ringte meg ikke dagen etter og spurte om jeg kunne komme og vaske det. Motargumentene er at de ikke kunne la spy ligge der helt til jeg eventuelt kunne komme og vaske det opp, og at de måtte gi fra seg lokalet de hadde leid klokken ti. Boten på 500 kr var delt inn i 250 til den som måtte vaske det, og 250 til nødvendig utstyr for å vaske det skikkelig. Er litt kritisk til hvordan dette er lagt opp, så ville høre her. 2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 500 kroner er ikke mye penger for sånt no svineri. Jeg synes det er helt greit at du kreves for 500 for å lage merarbeid til arrangørene til festen. En ting til er at spy og sånt no må vaskes opp så snart som mulig, ellers setter stanken seg i gulv/interiør etc. Så skjønner godt at de ikke venta til dagen etter. Kanskje lokalet skulle brukes på formiddagen etter. 3 Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dette er jo helt vanlig - og det er jo ofte fortjent hvis man først drikker så mye at man ikke har noe kontroll. 2 Lenke til kommentar
superninja Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Betalte, jeg. Sure penger.. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nå var det jo heller ikke snakk om en bot, men en godtgjøring til de som måtte ta støyten. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Så du tenkte du skulle vaske én dag senere, med hangover?. Forøvrig, bøter er noe man betaler til staten og ikke til privatpersoner. Samt lurer jeg på hvilket vaskemiddel dem brukte, siden det kostet 250,- kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå