Arve28 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kan torden å lyn ha ødelagt nettverkskortet mitt? Rart det har gått bra med Tele2 sitt modem ADSL. Ser ut til å funke. Nettverkkortet har et kryss over seg og sier at plugg ikke er connecta. Har et Cnet nettverkskort. Prøvde å innstallere driver med setup.exe Kommer en melding om at jeg må kjøre dette programmet først. Så kommer Can't find fast ethered controller. Prøvd å bytte slot på PC. Men hjelper ikke. Det lyser heller ikke grønt som jeg tror det skal gjøre. Kan det være noe annet galt eller er det bare å kjøpe nytt nettverkskort? Noe spes jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kan det være noe annet galt eller er det bare å kjøpe nytt nettverkskort? Noe spes jeg bør kjøpe? Kjøp et billg nettkort og invester resten i et overspenningsvern for PC og ADSL-linje, husk på og koble alt av tilbehør til PC-en igjenom dette. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Har overspenningsvern på PC men ikke på ADSL linja. Hvor kan jeg få det? Overspenningsvern er vel dette man får i slike flerkontakt. Men hvor sikkert er dette? Slår det skikkelig ned er det vel bare en utdratt kontakt som hjelper? Noen som har erfaringer her? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har overspenningsvern på PC men ikke på ADSL linja. Hvor kan jeg få det? Overspenningsvern er vel dette man får i slike flerkontakt. Men hvor sikkert er dette? Slår det skikkelig ned er det vel bare en utdratt kontakt som hjelper? Noen som har erfaringer her? Du får enkle data/televern hvor du har en inngang for telefon/adsl hvor du lar linja gå innom før splitteren. Tror dog den krever jordet kontakt for og fungere skikkelig, du finner slike på komplett. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Det store spørsmålet er jo hvor sikkert dette er? Noen som vet noe sikkert? Er du 100% sikkret mot ødeleggelser pga overspenning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå