Gå til innhold

Ikke aQrat ny PC, men nytt kabinett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja...jeg må si at det var fint å se på hvertfall.

Ellers så kan du jo tenke på et Suntek TH656. Et slikt kabinett står ved min side, bortsett fra at det har litt blå-gått i seg.

Det er skrueløst, noe som har vist seg å være utrolig nyttig for min del :) Det eneste minuset er at PSU'n har en jevn støy, men det kan jo byttes ut :)

Lenke til kommentar

Nei, det aner jeg dessverre ikke. Står det ikke nevnt noen steder?

Ta et søk med Google, kanskje du finner mer informasjon der.

Ikke vet jeg :shrug:

[frekk] Kan ikke jeg få en av harddisken dine? :wink: Du har jo 4x lagringsplassen jeg har, og jeg TRENGER hvertfall 60GB til! :p[/frekk]

Lenke til kommentar
Hihi ok. Syns New Noblesse kabinettet var litt tøffere. Smak og behag. Men, du vet vel ikke tilfeldigvis hvor mange vifter som går i den greien der?? Må vite når jeg skal bestille med vifter ;)

Heisann,

Du kan sende en epost til kundeservice hos Microplex (siden det er der du skal handle) og spørre dem angående viftene. Muligens kan de anbefale noen vifter til deg også? Hvem vet :). De er ekstremt raske på å svare. Mailadressene finner du her: Microplex kundesenter

Lenke til kommentar

Hihi desverre så kanke du få den ene HD'en min. KJøpte den for 4 dager siden jo! (og allerede full). Men men. Og takk til deg som tipset om kundeservice. tenkte det ville ta 100 år å få svar. derfor jeg ikke har sendt enda ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...