Steinar2k Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Heisann heisann. kom over et tilbud på et kabinett forleden på microplex.no og lurte på hva dere sier ang. det?? Er lei mitt Q-Tek kabinett her er det: Colorcase Fulltower New Noblesse Noen som vet hvor mange vifter jeg kan ha i den saken også? (så vet jeg hvor mange jeg må bestille osv ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Tja...jeg må si at det var fint å se på hvertfall. Ellers så kan du jo tenke på et Suntek TH656. Et slikt kabinett står ved min side, bortsett fra at det har litt blå-gått i seg. Det er skrueløst, noe som har vist seg å være utrolig nyttig for min del Det eneste minuset er at PSU'n har en jevn støy, men det kan jo byttes ut Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hihi ok. Syns New Noblesse kabinettet var litt tøffere. Smak og behag. Men, du vet vel ikke tilfeldigvis hvor mange vifter som går i den greien der?? Må vite når jeg skal bestille med vifter Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Nei, det aner jeg dessverre ikke. Står det ikke nevnt noen steder? Ta et søk med Google, kanskje du finner mer informasjon der. Ikke vet jeg [frekk] Kan ikke jeg få en av harddisken dine? :wink: Du har jo 4x lagringsplassen jeg har, og jeg TRENGER hvertfall 60GB til! [/frekk] Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hihi ok. Syns New Noblesse kabinettet var litt tøffere. Smak og behag. Men, du vet vel ikke tilfeldigvis hvor mange vifter som går i den greien der?? Må vite når jeg skal bestille med vifter Heisann, Du kan sende en epost til kundeservice hos Microplex (siden det er der du skal handle) og spørre dem angående viftene. Muligens kan de anbefale noen vifter til deg også? Hvem vet . De er ekstremt raske på å svare. Mailadressene finner du her: Microplex kundesenter Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hihi desverre så kanke du få den ene HD'en min. KJøpte den for 4 dager siden jo! (og allerede full). Men men. Og takk til deg som tipset om kundeservice. tenkte det ville ta 100 år å få svar. derfor jeg ikke har sendt enda Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Noen som vet hvor mange vifter jeg kan ha i den saken også? (så vet jeg hvor mange jeg må bestille osv ) det står på bånn av siden Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 det står jo klart og tydelig på enden av siden at det følger med en 80mm. vifte i topppen og plass til en 80mm. vifte i bak. Altså dårlig med vifteplasser (du kan jo selvfølgelig lage noen hull selv da ) Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Oi hehe jeg så feil. Bestillte det noblesse i stedenfor new noblesse jeg like greit ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå