corsa91 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hei Jeg har en Ipod touch 3G med mange sanger og videoer,men nå jeg har fått meg en ny pc så jeg lurer på hvordan jeg kan få de sangene inn på nye pcen. Jeg har ikke lyst til å tømme ipod touchen for alle sangene. Får ikke synkronisert. Edit: Jeg vet ikke om jeg har plassert på riktig kategori. Endret 22. februar 2011 av corsa91 Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Da må du nok kjøpe deg et program som kan ta seg av denne kopieringen. Apple nekter deg å gjøre dette originalt. Jeg bruker CopyTrans. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Ok så hvordan går jeg fram. Skal jeg innstallere Copytrans på pcen? Har ikke mulighet til å hente ut sangene fra gamle pcen pga harddisken er ødelagt. Da må du nok kjøpe deg et program som kan ta seg av denne kopieringen. Apple nekter deg å gjøre dette originalt. Jeg bruker CopyTrans. Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ok så hvordan går jeg fram. Skal jeg innstallere Copytrans på pcen? Har ikke mulighet til å hente ut sangene fra gamle pcen pga harddisken er ødelagt. Da må du installere Copytrans (og kjøpe lisens til dette). Deretter går det stort sett av seg selv. Ganske selvforklarende. Velger full backup, hvordan du vil organisere kataloger etc, hvor du vil lagre, og resten tar programmet seg av. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det finnes flere gratisprogram. Er bare å google. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Flytt iTunes-biblioteket fra gammel til ny maskin; å gjøre dette via iPoden er et lite helvete. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 hmm går ikke men da blir jeg sikkert nødt til å slette. Vet ikke hva jeg skal søke for å finne programvare. Trenger en som er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå