kennethmoe Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 hoi (: har en ps3 160gb slim. hver gang jeg skar skrive til venner eller gå på menyen så klikker den. og jeg må resarte den heile tia. kan det da være pga harddisken ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Den klikker? Hva skjer mer detaljert? Lenke til kommentar
kennethmoe Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 bildet fryser seg. og kan ikke gjøre noen ting Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvordan er maskinen din plassert? Det kan være overoppheting. Lenke til kommentar
kennethmoe Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 vi har nå 2 ps3 på et stort rom , men min skal alltid klikke , og ikke min kompis sin. så skulle nok ikke tru det har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Den kan bli overopphetet selv om kompisen din sin IKKE blir det, ikke alle PS3'er er like innvendig vettu Men om du har mulighet så kan dere jo ta HDD fra din kompis sin PS3 og prøve den i din PS3. Da vet du vertfall om det er DIN HDD som begynner å ta kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå