bergetun2 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Sitter litt og roter med fontene for aa faa websidene til aa vises skikkelig i Mozilla, men jeg blir liksom adri helt fornoeyd. Hvilken innstillinger bruker dere ? Screen shot av Fonts i preference hadde gjort seg fint her Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Her skal du få nøyaktig det du spurte etter (mine fonter jeg bruker i mozilla 1.4) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg bruker nøyaktig samme som deg, men enkelte tekster blir nesten uleselig. bl.a. navigasjons-baren på http://vg.transact.no. Teksten i tekstbokser blir bare stygg. liten og krøplete. Det skjer dog kun i Fluxbox, i Gnome og KDE ser det helt perfekt ut. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har du på antialising i fluxbox? forøvrig bruker jeg Opera på dette tidspunkt. Avhengig av mousegestures nå 8) Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 [litt opp-topic] Noen som vet hvor jeg kan laste ned en ny versjon av opera til min mandrake 9.0 ? Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Glem det, fant det ut... :oops: opera.com :oops: Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg kjører LFS, og har kompilert mozilla selv med xft-støtte, vet ikke hvordan det er med SuSE... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Har du på antialising i fluxbox? forøvrig bruker jeg Opera på dette tidspunkt. Avhengig av mousegestures nå 8) Ikke nå, men det såg ikke noe særlig bedre ut med antialiasing enn uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå