Klossmajoren Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei når jeg går inn på en side på samsung galaxy taben min, så slutter den plutselig å virke, den durer en gang, så fryser siden, og så durer den to tre ganger og så går den til hjem skjermen! det skjer hver j**** gang! jeg er så lei av det nå, det skjer også med mailen! Jeg betalte 6000 kroner for denne mobilen, og jeg trodde jeg skulle få den beste surfe opplevelsen ever, men neida, den oppfører seg som en lekemobil! Så er det noen andre her som har samme problemet, eller som vet hvordan man kan fikse dette problemet? Det klikker snart for meg, jeg betalte 6000 kroner, og det er like før jeg kaster den i veggen og kjøper meg en IPAD! Lenke til kommentar
mortent69 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei når jeg går inn på en side på samsung galaxy taben min, så slutter den plutselig å virke, den durer en gang, så fryser siden, og så durer den to tre ganger og så går den til hjem skjermen! det skjer hver j**** gang! jeg er så lei av det nå, det skjer også med mailen! Jeg betalte 6000 kroner for denne mobilen, og jeg trodde jeg skulle få den beste surfe opplevelsen ever, men neida, den oppfører seg som en lekemobil! Så er det noen andre her som har samme problemet, eller som vet hvordan man kan fikse dette problemet? Det klikker snart for meg, jeg betalte 6000 kroner, og det er like før jeg kaster den i veggen og kjøper meg en IPAD! Hadde mye av de samme opplevelsene med Tab'en min i starten. Da jeg låste skjermrotasjonen, forsvant problemet. Prøv! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Hei når jeg går inn på en side på samsung galaxy taben min, så slutter den plutselig å virke, den durer en gang, så fryser siden, og så durer den to tre ganger og så går den til hjem skjermen! det skjer hver j**** gang! jeg er så lei av det nå, det skjer også med mailen! Jeg betalte 6000 kroner for denne mobilen, og jeg trodde jeg skulle få den beste surfe opplevelsen ever, men neida, den oppfører seg som en lekemobil! Så er det noen andre her som har samme problemet, eller som vet hvordan man kan fikse dette problemet? Det klikker snart for meg, jeg betalte 6000 kroner, og det er like før jeg kaster den i veggen og kjøper meg en IPAD! Hadde mye av de samme opplevelsene med Tab'en min i starten. Da jeg låste skjermrotasjonen, forsvant problemet. Prøv! Wow! Det funker jo! TUSEN takk! Det fiksa forresten også et annet problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå