Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heei

Har hatt problemer med steam helt siden jeg kjøpte meg en ny bærbar pc for 4-5 måneder siden. En Acer Aspire 8943G. Hver gang jeg skal spille, for eksempel, CSS, kommer det opp "connection problems" opp i venstre hjørne etter veldig kort tid. Det kan ta 10sekunder til 2timer. Jeg fikser det som regel med å logge av og på steam, men problemet blir bare borte i en times tid. Det kan skje to ting når jeg får "connection problems". Enten mister jeg internetten helt, eller så får jeg connection problems bare på den serveren jeg spiller på.

Det som er veldig rart, er at alle de andre i huset har internett når jeg mister den. Det andre som er rart er at når jeg får connection problems bare på den serveren jeg spiller på, og jeg kan joine andre servere. Serveren jeg får connection problems på er fortsatt oppe og går, og de som er på serveren får ikke connetion problems...

Dette er veldig irriterende siden jeg har kjøpt en såpass bra gaming pc, og jeg ikke får brukt den optimalt.

Jeg har oppdatert driverne til nettverkskortet, på oppdateringen står det: Resolves the problem where the Broadcom WLAN card randomly drops the connection.

Internettet mitt er det ingen problemer med. Jeg har spillt hos venner med andre internett og det samme problemet dukker opp.

Noen ideer om hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første som slår meg er jo brannmur. Er den aktivert så kan du jo prøve å gi hl2.exe tilgang, samt cs og steam bare for å være på den sikre siden. Jeg har det samme problemet, noe som løser seg etter jeg har logget på 2 til 3 forskjellige servere. Eventuelt så er det noen porter på routeren din som gjør forbindelsen vanskelig å opprettholde. Har selv ikke tilgang til routeren der jeg bor, så får ikke muligheten til å åpne noe :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...