Gå til innhold

3D labs kort

Anbefalte innlegg

Heisann, sitter her på jobben i de sene nattestimer og fordriver tiden med å browse nettbutikker for datatutstyr og drømme litt (hvilke ting jeg skal kjøpe meg når jeg vinner mange millioner i lotto og sånn:)).

Jeg har flere ganger vært innom Komplett sine sider og sett på disse 3Dlabs kortene. Jeg går utifra at dette er profesjonelle kort som designere og sånn bruker, men lurer på om noen kan fortelle meg mere om hva dette blir brukt til (AutoCad) sidene til 3dlabs er ikke akkurat verdens mest hjelpsomme kan en vel trygt si.

Men det var en ting så slo meg, dette kortet her http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl var ikke så veldig dyrt og jeg har egentlig litt lyst å teste dette om det er noe gøy med slikt, dog så ønsker jeg ikke kaste bort penger på slikt om det er omtrent det samme en får ut av dette som f.eks. GeForce mx440 kort.

Det jeg bruker maskinen min til er litt spilling og vurderer å begynne med litt bilde og video ting, naturlgivis bare på hobbybasis, og så har jeg en maskin jeg kjører Linux på utenom...

Er det noen her på dette forumet så vet noe mere om det kortet jeg linket til? Kan det også duge som 3d acceleration kort til spill?

På forhånd takk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...