korpiklaan Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Jeg driver å lærer meg å ta HDR-bilder. Trenger konstruktiv kritikk og tips for at jeg kan bli flinkere Dette bildet er av en rose som har blitt tørket i flere måneder. Endret 22. februar 2011 av korpiklaan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Les rettningslinjene for denne kategorien her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=980130 Så reduserer du størrelsen på bildet ditt til max 1280 piksler og legger det inn på nytt. Lenke til kommentar
korpiklaan Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 var det bedre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Supert. Da skal jeg ikke plage deg mer. Lenke til kommentar
korpiklaan Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) hehe:) det er fint att noen sier i fra:) Endret 22. februar 2011 av korpiklaan Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Supert. Da skal jeg ikke plage deg mer. Hva med en kommentar rundt bildet, når du først er innom ? Og ettersom jeg nå er innom, så får jeg se om kan bidra med noe ... Det virker som du har klarte å begrense deg litt når det gjelder HDR effekten - ingen haloer som jeg kan se. Men det er et område bak rosen som fortsatt virker utbrent. Det som trekker ned her er selve komposisjonen - den er rotete og rosen virker krøkket slik den ligger. Jeg ville ha kuttet vekk venstre del av bildet - rett til høyre for den uskarpe rosen. Tro det vil stramme opp ganske mye. Lenke til kommentar
korpiklaan Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 tusen takk for kommentaren. ja det ser kanskje litt rotete ut på med det alt det uskarpe på venstre side.. men rosen har jo blitt tørket ut så derfor den ser skrukkete ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå