V. Haugen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Igangsetter splitt og hersk-teknikken, ifølge russisk mobil-guru. Les mer Lenke til kommentar
newnick Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Wow. Da ser det plutselig veldig lyst ut for Nokia. Alt Microsoft tar i, blir jo som sagt til gull... Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Dette overrasker meg veldig veldig lite. Farvel MeeGo og dets potensiale, velkommen lock-down. Endret 22. februar 2011 av Turtlefence Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dette var vel kanskje litt synlig i kortene allerede når microsoft kjøpte seg inn hos nokia med windows phone, kan jo bli spennende å se hva som skjer med en av verdens største mobilprodusenter om de plutselig blir låst inn på microsoft sin platform. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dette overrasker meg veldig veldig lite. Farvel MeeGo og dets potensiale, velkommen lock-down. Farvel Mego? Takk og lov sier nå jeg... Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dette overrasker meg veldig veldig lite. Farvel MeeGo og dets potensiale, velkommen lock-down. Farvel Mego? Takk og lov sier nå jeg... Dette sier du naturligvis etter møysommelig testing av MeeGo til N9, ikke sant? Å nei det stemmer det, den kom aldri ut. Dersom du dømmer MeeGo ut i fra Symbian så gjør du en stygg feil. 1 Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nyhetene om Nokia og Microsoft er som filmen om Thelma & Louise, alt går bare utfor stupet. Når det gjelder MeeGo så kan det jo slå an på tablets. Det er stort potensiale der. Men uten hjelp av Nokia og Microsoft antagelig. Nokia ekskluderer seg helt i det segmentet om de kjøpes opp av Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg