abene Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Denne eksterne kjøleren skal gjøre arbeid på bærbare maskiner mer behagelig. Les mer Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Øke batterikapasiteten ved å koble til en usbvifte som drar strøm.. Hmm.. 2 Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 De mente forhåpentlig å skrive batteriLEVEtiden. Det gir fornuft hvis man lykkes i å redusere temperaturen på batteriet. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 På jobben? Jojo, noen reiser nok mye i jobben og bruker laptopen når de er på reis, men vil tro flesteparten som har bærbar på jobben har den fint plasert på en pult/dockingstasjon og da vil denne dingsen overhode ikke øke komforten på noen som helst måte. Kjekt å ha på ferie da! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Øke batterikapasiteten ved å koble til en usbvifte som drar strøm.. Hmm.. Hvis maskina blir for varm så klokker den automatisk ned for å senke temperaturen (en bieffekt er også lavere batteribruk). Så når denne dingsen kjøler ned maskina vil den klokke opp på maks igjen og dermed øke batteribruken og senke batteritida. Kjekt å ha på ferie da! Ville du seriøst brukt plass i bagasjen for å drasse på denne dingsen? Eller stable den mellom PCen og det lille flipp-bordet i flyet? Jeg synes allerede nå jeg ser for meg Mr. Bean bruke den på flyet, miste den på gulvet osv. Endret 22. februar 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hehe, jeg ser jeg glemte å avslutte (og starte for den del) ironitaggen i mitt forrige innlegg, så gjør det liksågodt nå :-) [/ironisk] Lenke til kommentar
troari Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Faktisk så har min Laptop blitt kjølig å fin etter overgang til Linux Mint. (Xfce 9) Med Vista /Windows7 gikke hardisken praktisk talt i ett, nå tar den lange pauser og topplate og bunn er avkjølt, for var den skikkelig varm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå