vestlia Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei! Sliter med å finne demoen til Dragon Age 2 til pc. Har trålet de fleste sider, uten funn. Noen som har tips? Lenke til kommentar
MrSBerg Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 http://social.bioware.com/forum/1/topic/141/index/6095169 Men kommer ikke ut før klokken 18:00 norsk tid ca. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 kjenner jeg ble ganske skuffet.. dette er jo ett helt annet spill enn første dragon age, da snakker jeg ikke forandring alla ME1 kontra ME2, her er jo fightinga totalt forandra. Fra å være ett spill der sverdkamp så noenlunde realistisk har det jo blitt totalt overdrevent med ekstreme hastigheter og knappemosing. Grafikken er jo heller ikke bedre, bare en ny stil. Og hva skjer med att samtlige damer nå har massive pupper og glamourmodellkropper?!? wtf! en av tingene jeg likte med DA:O var att endelig så damene ganske ekte ut, syntes ikke det jeg så av verdenen i demoen virka "realistisk" i forhold til første DA. På plussiden likte jeg dialogene og menysystemet var greit. Når jeg venner meg med det overdrevne kampsystemet blir det sikkert kult nok! For liker selve DA verdenen såpass godt att jeg kommer til å gi fullversjonene en sjangse. Men er litt mer skeptisk nå... Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Spilte igjennom på pc som rogue og opplevde ikke noe behov for knappemosning, etter at jeg ble vant med systemet. Jeg velger å se på dette som ett nytt action rpg og ikke som en oppfølger til Dragon Age, da slipper jeg å henge meg opp i de store forandringene... En grei demo, trenger fortsatt mer finpuss. Spillet kan nok gi en del timer med underholdning så jeg regner med at det blir ett kjøp, så får jeg avvente å se hva den endelige dommen blir. Lenke til kommentar
RDahl Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Må sei eg vart skuffa over demoen, kamp-systemet var heilt på trynet. Når eg såg characteren min svinge på sverdet sitt med slike hastigheiter, minte det meir om eit slags final fantasy konsept. Likte Dragon Age: Origins, og gledar meg til å kjøpe Dragon Age 2 for å sjå kva som er blitt forbeira sidan demoen, for den var i alle fall skuffande... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Man skal ikke se seg blind på demoen da; 1) det er åpenbart en developer demo som er milevis unna det ferdige produktet (jamfør alt fra GUI til meny og ryggsekkfunksjonen). 2) Dragon Age sin store styrke var aldri kampsekvensene, men snarere alt det andre som utgjorde spillet. Demoen fokuserte kun på det førstnevnte. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Yay! 12 fps og bakken er ikke der.. good job! Ikke kjøp fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå