Medrakil Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Skiitmye!! gewd så knotat! :o jaja, det var ikke så enkelt for meg heller, men det kom ikke opp mot det jeg har sett her! er dette nødvendig for å installere skjermdrivere bare?? :o Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Nei dette er ikke nødvendig for å installere skjermdrivere. Hvorfor gjør dere det vanskeligere enn det er? Det eneste man trenger å gjøre er å følge guiden min som står i FAQ-en, kort fortalt: - Installere driverne - Endre driverinstilling Ferdig! SuSE og Mandrake har også egne verktøy for dette noe som gjør jobben en del lettere. MarcelSB Lenke til kommentar
chop Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 finnes det nvidia-rpm'er ? glx-tarren funker fint her, men kjernen nekter å kompilere, kjernen min er feil ellernoe.. den ville ha 2.4.20, men jeg har 2.4.21-5 .. any solutions? EDIT: glem det, leste litt på side en og fant de Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 finnes det nvidia-rpm'er ? glx-tarren funker fint her, men kjernen nekter å kompilere, kjernen min er feil ellernoe.. den ville ha 2.4.20, men jeg har 2.4.21-5 .. any solutions? EDIT: glem det, leste litt på side en og fant de NVidia gir ikke lenger ut rpm'er... de slutta med det for en stund siden... Står noe om det på download-siden. På litt eldre versjoner av driverne finnes det dog.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå