tommyb Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Som om det var noen som satt og så på reklamene før heller. Man har da både kjøkken, toalett og fjernkontroll. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Enda en god grunn til å benytte tv-torrent-sidene som ligger strødd på nettet .. Her i huset ser vi nesten aldri på tv, rett og slett fordi det er så innmari mye reklame. Vil vi se en film, er den allrede lastet ned. Vi følger også med på en del tv-serier, som lastes ned automatisk via RSS-feeder. Vi betaler skjorta for å få sett på tv, men likevel blir vi torturert med all den reklamen? Nei takk. Det finnes da langt bedre alternativer. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva er bak panna på disse folka som bestemmer dette, stein? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Morro å se at folk tror TV kanalene klarer seg uten reklameinntekter. Tilbake til kun NRK som i gamledager. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Morro å se at folk tror TV kanalene klarer seg uten reklameinntekter. Tilbake til kun NRK som i gamledager. Moro å se folk mene TV-kanaler skal få lov til å diktere hvor mye av sendingene folk ser på... AtW Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg mener i alle fall at filmtitting med reklameavbrudd (spesielt på TV3) er helt bortkastet tid. Det er ingen ting som ødelegger innlevelsen mer enn reklame i en spennende og oppslukende film. Mange filmer blir faktisk helt ødelagte for meg når den første reklamepause kommer. Da skifter jeg kanal eller setter meg ved PCen i stedet Lenke til kommentar
wotg Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Simen har helt rett, produktplassering er den nye reklamen. Pausene der man blir overøst med reklame har forlengst passert sin storhetstid. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 NRK: Apple er best på produktplassering Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Kan si at Reklame aldri har påvirket meg. For meg er det lite vits å se dem. Forstår lite hvordan folk klarer å bli påvirket. De er jo gørr kjedelige. De repeterer reklamefilmene også så mye at en fort går lei å se det. Reklame egner seg best for lettpåvirkelige mennesker. Endret 26. februar 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Morro å se at folk tror TV kanalene klarer seg uten reklameinntekter. Tilbake til kun NRK som i gamledager. Det er forskjell på reklame, og spam hvert tiende minutt med fem minutter reklame hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg