Gå til innhold

Veksthormoner og sånt

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg en liten forklaring på veksthormoner?

Positive, negative effekter?

Kom over http://www.a1supplements.com/Hemotropin-90-Tablets-p-17850.html og http://www.a1supplements.com/Human-Growth-Complex-126-Tablets-p-2449.html

Vil ikke ødelegge meg eller noe hvis det er det, det gjør. Vet ikke noe om det.. Og synes det er vanskelig å finne stoff på nettet, for det er så mye rart å finne, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro eller ei.

Dette er noe med testosteron http://www.a1supplements.com/On-Cycle-90-Capsules-p-1724.html#a_aid=TonyThomasSports1&a_bid=fc05d63c

Noe cons/pros?

Vet jeg ikke kan stole på alt som blir sagt i beskrivelsen siden de vil fremme produktet sitt..

Driver med vekter og vil bli større, så skal i hvertfall skaffe meg muscle milk, proteiner tar jeg, så har jeg noe kreatin som har funket utrolig mye hittil. Når jeg startet, økte jeg 20 kg i benk på 2 uker liksom..

Og jo.. Fra den siden der... Noe som kan anbefales eller? Bor for øyeblikket i USA og har tilgang til mye.. Vil ikke ha noe farlige greier som boler o.l.

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunstig injisering av testosteron er vel boling.

Hold deg unna det, du. Skal du gjøre noe slikt må det skje etter konsultasjon med lege. Prøver du deg på no jallagreier fra tilfeldige folk vet du ikke hva du får i deg.

Ser også at du er i tenårene. Da bør du ligge så langt unna slikt som mulig. Du vil bare ødelegge kroppen din ved å begynne for tidlig med bol.

Lenke til kommentar

"HGH side Effects

HGH side effects: what every HGH user needs to know

If you are reading this, then you are already in the market to consider the possible HGH boosters for yourself -we give you the latest clinical and market research results comparing various kinds of HGH supplements and HGH side effects of each.

How is an HGH supplement used to benefit the human body?

HGH is otherwise a naturally occurring chemical substance in the human body, but its production gets reduced after the age of 22 and this results in degeneration of the overall human body's health; at times, low HGH levels in adolescents have also been reported, though in general, puberty is the period when production of HGH is at an all-time high for most people. To combat the HGH side effects when the pituitary gland does not produce adequate levels of HGH, there are various supplements in the market, like HGH injections, pills, powders and sprays that help turn around the downsides of the lack of HGH. In this manner, HGH supplements extend a number of benefits to users, such as aiding weight loss, increasing sexual drive, lean muscle mass, aiding in development of stronger bones, encouraging lower stress levels and granting better sleep; other advantages include enhanced memory functioning, younger and wrinkle free skin, a decrease in bad cholesterol with a simultaneous increase in good cholesterol alongside anti-aging effects! In a nutshell, the judicious choice of a safe, effective and reliable HGH supplement that is legitimate and easy to use is what does away with the negative HGH side effects and helps raise the quality of life for individual users.

Which is the most effective HGH supplement? How do I know how much is good for me? HGH side effects: positive and negative energy factors

We have learnt that HGH is only present in the body for a short period of time, which makes the long journey ahead seem more cumbersome at times with added stress levels of a rapidly competitive environment, without the pressures of existing medical conditions and natural aging issues to be dealt with. This makes many persons dealing with the situation of low HGH levels susceptible to the many con-artists and spurious HGH injection manufacturers claiming miracle cures with their products; however, best be warned that real HGH should meet with the user's demand for elevated IGF-1 in the body, at all times.

The IGF-1 does the main work for HGH and is thus, easy to measure as blood and saliva tests can show these clearly; as a rule, the lower your IGF-1 levels, the more you can benefit from safe, preferably herbal HGH enhancing supplements, though synthetically produced HGH supplements are known to show faster results but come with additional unwelcome baggage of nasty HGH side effects with unqualified or over dosage, like weak heart muscles and developing male breasts. If choosing a physician recommended safe, herbal product as an HGH supplement minus HGH side effects, look for use of a glucose polymer for delivery of all vital ingredients, presence of an effervescent delivery mechanism to prevent stomach acids and at least 5grams of amino acids, essential for efficacy of the enhancer."

http://www.advice-hgh.com/hgh-side-effects.html

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

De produktene du linker til er ikke veksthormoner, ville faktisk holdt meg litt unna den siden ettersom de tydeligvis prøver å lure uvitende kunder.

Det siste produktet er et prohormon. Jeg kommer ikke til å diskutere pros and cons av dette, det kan du søke opp selv. Men jeg kan si at jeg ville aldri rørt prohormoner. Ville heller kjørt en AAS kur.

Men du ser veldig ung ut, vent noen år.

Lenke til kommentar

Anabolic androgen steroids (aas), er steroider på godt norsk ;)

(Ikke at jeg anbefaler deg en kur, bare ville sette det litt i perspektiv. Prohormoner kan være skumle greier uansett alder!)

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...