Gå til innhold

SC2: NASL - North American Starcraft League, diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Vel, dersom det var en annen grunn ville de vel kanskje kommet med den? Er neppe noe mer bak.

Hvorvidt det er en rett avgjørelse, er opp til hver enkelt å bestemme. Personlig synes jeg det er greit. Blir som å la en fotball spiller som ikke har spilt på 2 mnd grunnet skade i foten ikke spille i VM. Er jo helt logisk, og naturlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er forskjell på "snip" og "bump". Snip brukes gjerne om man har skrevet noe, og at man i etterkant har funnet ut at det er feil tråd, at det du sa var idiotisk, eller lignende. Rett og slett istedet for å slette sin egen post (noe som ikke går).

Lenke til kommentar

Er enig med ATWindsor. Er faktisk så lav FPS at det irriterer meg. Når begge kommentatorene er i studio er det fin lyd, men sånn som idag, når han ene satt et annet sted, var det for dårlig kvalitet. Han bør kjøpe seg en bedre mikrofon.

Ellers ser jeg frem til å se på NASL videre, virker som om det kan bli veldig mange kule games!

Lenke til kommentar

Forøvrig har Gretorp forbedret seg betraktelig. Han er mye mer behagelig å høre på nå.

Ja, jeg synes gretorp er den beste kommentatoren i de matchene jeg har sett hittil. Men synes fortsatt lyden er for dårlig, også når begge sitter i studio. (gretopr er hans som er litt småmørk/asiatisk i huden ikke sant?)

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...