Gnurk! Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 De vet da vitterlig ingenting om hvilken tilstand armen hans er i, og han forklarer selv at bandasjen var bare der for å skjule arrene etter operasjonen. Tullingene i NASL kan ikke gjøre en medisinsk vurdering utfra at de ser en bandasje i en uformell videosnutt på Youtube. Det ville tatt dem et par minutter å høre med ham om det, men i stedet stenger de ute en av de beste europeiske spillerne og den eneste representanten fra Storbritannia, som er et av de største markedene for turneringen. jeg foreslår at du leser litt nøyere. de argumenterte ikke med hans tilstand her og nå, men heller at han hadde vært skadet lenge og ikke spilt mye (som har innrømmer selv) og kan du være så snill og utdype at storbrittania er et av de største markedene for turneringene? hvilket produkt snakker vi om? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 jeg foreslår at du leser litt nøyere. de argumenterte ikke med hans tilstand her og nå, men heller at han hadde vært skadet lenge og ikke spilt mye (som har innrømmer selv) og kan du være så snill og utdype at storbrittania er et av de største markedene for turneringene? hvilket produkt snakker vi om? Storbritannia er det fjerde best representerte landet på team-liquid.net, og da følger det at en betydelig andel av seerne av en slik turnering vil være derfra. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 jeg tror ikke prosentandelen av seere de mister fra storbrittania pga desmuslim kan overgå 2% for å være ærlig Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Da tror jeg du må tenke deg om. Hvis noen norske topp-spillere skulle vært med i NASL er sjansen for at du hadde sett på langt større, enn om det kun var koreanere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Da tror jeg du må tenke deg om. Hvis noen norske topp-spillere skulle vært med i NASL er sjansen for at du hadde sett på langt større, enn om det kun var koreanere. Nå er jo ikke det de to alternativene som gjelder her da. Og uansett, skal man velge spillere basert på antatt skill, eller på popularitet? AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Da tror jeg du må tenke deg om. Hvis noen norske topp-spillere skulle vært med i NASL er sjansen for at du hadde sett på langt større, enn om det kun var koreanere. Nå er jo ikke det de to alternativene som gjelder her da. Og uansett, skal man velge spillere basert på antatt skill, eller på popularitet? AtW Tja, de sier jo i TL-tråden at de har balansert spillerne mellom region og rase, så skills var nok langt fra eneste faktor. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Dersom de kun brøy seg om skill hadde de vel ikke brydd seg med å lage en user-poll først. Er nok basert på popularitet også. De ønsker jo så mange seere som mulig. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 jeg tror ikke prosentandelen av seere de mister fra storbrittania pga desmuslim kan overgå 2% for å være ærlig Si ikke det. Og det er uansett dårlig gjort overfor seerne å utelukke et av de viktigste landene (og en av de beste spillerne) utelukkende på grunn uprofesjonell synsing. Og uansett, skal man velge spillere basert på antatt skill, eller på popularitet? De har selv sagt at de velger utfra andre kriterier enn skill. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Kjipt at ROOTDestiny ikke er med. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 jeg tror ikke prosentandelen av seere de mister fra storbrittania pga desmuslim kan overgå 2% for å være ærlig Si ikke det. Og det er uansett dårlig gjort overfor seerne å utelukke et av de viktigste landene (og en av de beste spillerne) utelukkende på grunn uprofesjonell synsing. Og uansett, skal man velge spillere basert på antatt skill, eller på popularitet? De har selv sagt at de velger utfra andre kriterier enn skill. nok en gang spør jeg, leste du i det hele tatt grunnen nøye? de har jo begrunnet dette... ser ikke hvordan du kan si det er uprofesjonelt, hvis jeg ikke visste bedre ville jeg sagt du er emosjonelt innblanda Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) nok en gang spør jeg, leste du i det hele tatt grunnen nøye? de har jo begrunnet dette... ser ikke hvordan du kan si det er uprofesjonelt, hvis jeg ikke visste bedre ville jeg sagt du er emosjonelt innblanda Man kan ikke vurdere noens medisinske situasjon utfra å se en bandasje i et videoklipp. Å si noe annet er utrolig ignorant og arrogant. Endret 31. mars 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) "He was wearing a cast in his application video, standing outside of a hospital saying that he just had another procedure done, we can't really choose a player who hasn't played in months and have him work his way back into shape in the actual league." kvittert fra deres begrunning om demuslim, hørtes meget profft ut for min del edit: understrekingen og boldingen har jeg gjort for enkelthetens skyld for å poengtere for deg min kjære Endret 31. mars 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 jeg tror ikke prosentandelen av seere de mister fra storbrittania pga desmuslim kan overgå 2% for å være ærlig Si ikke det. Og det er uansett dårlig gjort overfor seerne å utelukke et av de viktigste landene (og en av de beste spillerne) utelukkende på grunn uprofesjonell synsing. Og uansett, skal man velge spillere basert på antatt skill, eller på popularitet? De har selv sagt at de velger utfra andre kriterier enn skill. Ok, det er jo en grei avgjørelse det, da er isåfall britisk publikum et relevant argument. Jeg synes dog det er å overdrive endel å si at de utelukker han "fordi han har på seg gips". Det ligger mer bak enn det i forklaringen som er gitt. AtW Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 tror dette er første gang atw sier seg enig med meg, dette må jo være et tegn på at d er 100% rett? Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det er jo ikke 100% korrekt, siden det er en veldig subjektiv sak. Utifra det vi har fått vite, virker det ikke som en veldig rar avgjørelse dog. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Har DeMusliM uttalt seg om dette? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Blir kult med Grubby vs Moon. Utvilsomt de to beste spillerne i wc3-historien overall. Gleder meg! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ja. "the only reason it was done infront of the hospital was purely for the video - the half cast i was wearing was just to keep my arm concealed where the stitches were." "I also believe that my being out of action for 2 months, compared to the results i made before hand to be abit odd, when it came to TL ranking and prize money earnt i held a pretty high position. I'm pretty sure with those 2 months MIA i still hold a pretty recognisable resume compared to a few others on the list." "As i've stated i've been ready to play, i just wish i was asked instead of my application video being taken too literally, i'm sad that effort kinda ended up biting me in the ass." Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 well demuslim TROR at application videon var den avgjørende faktoren, men dette vet jo ikke han noe mer om enn oss, demuslim tar jo like mye forhastede beslutninger som han mener at nasl folkene gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå