volumone Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har ett problem. Etter at jeg laget meg en multiboot med win2k (som jeg hadde først) og xp så har mye skrift på forskjellige internettsider blitt fryktelig smått og uleselig. Ett eksempel er der de 10 siste i forumet vises på hw.no's forside. Ett annet eksempel er tekstingen under forskjellige bilder i nyhetsartikler på f.eks. vg.no. Her er ett eksempel på hvor liten og uleselig topicen av dette inlegget blir for meg når jeg ser den i "de 10" siste (det er skrevet med "size=7" som er det nærmeste jeg kommer i likhet) Skriften blir veldig liten på visse områder av nettsider. Jeg håper at noen vet svaret på hvordan jeg kan rette opp denne feilen i windows 2000. På forhånd takk. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hm....prøv å holde inne ctrl og scrolle med mushjulet. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 bruker du IE? Har vært borti att default-skriftstørrelse endrer seg selv noen ganger.. gå på view -> text size , sett denn på medium... skulle funke Lenke til kommentar
volumone Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Takker. Begge metodene funker fint. Nå slipper jeg å dunke skallen i skjermen hver gang jeg skal lese noe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 ctrl+rullehjul = det samme som å justere tekst størrelsen da men den er usannsynlig nyttig! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 "programvare" er kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg