Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Holde kontakt med eks?

Anbefalte innlegg

Vi var sammen i nesten 3 år før min eks-samboer gjorde det slutt for en tid siden. Jeg reagerte først med sinne fordi han i hele vårt forhold hadde skrevet fast med andre jenter i flørtende tone på nett, og jeg følte meg snytt fordi det var slik vi selv hadde møttes, altså via nett. Han viste meg også lite respekt rett etter bruddet, men la seg flat og ba om unnskyldning. Etter det har jeg forsøkt å holde en vennskapelig tone og vi småprater nå og da via sms. Jeg er fortsatt veldig glad i han, savner og gråter, men vet det vil være uaktuelt å gå inn i et slikt forhold igjen. Jeg vil heller ikke møte han ansikt til ansikt igjen.

Det jeg lurer på er hvorvidt det er lurt å holde kontakten med en eks, med tanke på det å gå videre? Har noen positive erfaringer med det, eller er det å gjøre seg selv en bjørnetjeneste? Funker det å være venner? Jeg føler en viss lettelse ved å være på talefot, men vet ikke om det er så lurt.. Alt jeg vil er å komme over han, men jeg har så motstridende følelser på hva som er "riktig" å gjøre nå. Råd?

:blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...