danielhagen4 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg er 13 år å vill veldig gjerne starte mitt eget firma. Jeg skjønner at jeg ikke kan stå ansvarlig for dette alene. Men hvordan er reglene for hva jeg kan gjøre, selge og holde på med? Jeg lurer også på om noen har et forslag til hva jeg kan drive på med? -Daniel Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det er sånn at før man starter firma så må man vite hva man vil drive med. Det er flott at du har ambisjoner og vil starte firma, men jeg vil råde deg til å tenke nøye gjennom hva du vil drive med selv, før du undersøker hvilken selskapsform som passer best for deg. Hvilken selskapsform som ideelt sett passer best for deg bygger mye på hva du ønsker å drive med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dersom du ikke engang vet hva du vil drive med så høres dette ut som en dårlig idé. Lenke til kommentar
danielhagen4 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Takk for svarene Jeg skjønner hva dere mener. Men vis jeg hadde hatt en super ide, kunne jeg da ha startet en egen bedrift/firma? Må man hvere medlem av noe for å selge ting? Tenkte å kjøpe inn noe jeg kunne selge dyrere. Blir isåfall kjøpt fra Spania. Er det lovlig? - Daniel Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det er lovlig, og går vel under Dropshipping. Det er lite du kan gjøre i ditt navn før du fyller 18, men du kan jo få foreldre til å gjøre det. Er forresten billigere å bestille fra t.d dealextreme, og sende direkte til kunden. Lenke til kommentar
danielhagen4 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Okay ;D Takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå