Nala Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bare lurer på om noen har erfaring med denne siden http://www.aliexpress.com er egentelig merke ting som Razer, Koss, Phillips og alle de merkene, det er jo utrolig billig, men er det ekte? Er det mulig og kopiere ett razer hodetelefoner f eks? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Bare kopier og ja alt er mulig å kopiere. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg bestilte headset (Sennheiser PX100) for 5% av normal pris der nå. Trenger noen deler for å reparere de gamle orginale jeg har. Har elementene intakt, så lyden blir nok som før. ^^ Lenke til kommentar
Nala Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 så mye er fake ja. la7dfa så delene du fikk var ekte? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 så mye er fake ja. la7dfa så delene du fikk var ekte? Jeg bestilte i går, så de er vel ikke sendt ennå. Delene er nok ikke ekte, men jeg satser på at de kan erstatte bøylen som er ødelagt. De kostet bare 3.5$ inklusive shipping, så det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå