gerrardo Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei. Jobber i dag og er fast annsatt. Har vært litt mye å betale på den siste mnd, så er derfor helt blakk.. Så skal jeg flytte noen mil unna, må se på ny leilighet jeg kan jeg leie osv.. Pga jobb, er i dag 20, og bor langt unna familie og venner, det er grunnen til at jeg flytter på meg.. Er det noen mulighet for at nav vil hjelpe meg med dette? Setter stor pris på alle svar jeg kan få! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei. Jobber i dag og er fast annsatt. Har vært litt mye å betale på den siste mnd, så er derfor helt blakk.. Så skal jeg flytte noen mil unna, må se på ny leilighet jeg kan jeg leie osv.. Pga jobb, er i dag 20, og bor langt unna familie og venner, det er grunnen til at jeg flytter på meg.. Er det noen mulighet for at nav vil hjelpe meg med dette? Setter stor pris på alle svar jeg kan få! Mest sannsynlig. Ta kontakt på nav-kontoret og skriv ut kontoutskrift for siste 3 mnd. så vil de antakelig kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå