Gå til innhold

Nytt hjemmestudio hjelp :)

Anbefalte innlegg

Hei! :)Jeg driver med rap, hittil har jeg spillt inn låtene mine hos en kompis, men det er ikke alltid han har tid til at jeg kan få spillt inn hos han. Så derfor har jeg tenkt til og kjøpe meg mitt eget hjemmestudio, men er ikke helt sikker på ossen jeg skal kjøpe.

Har helst lyst til og kjøpe en hjemmestudio pakke, så slipper jeg og kjøpe masse "deler". kom med forslag og gjerne link til sidene :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, men jeg er 15 :p har ikke kreditt kort som jeg kan bruke på nett, og moren min har blitt lurt over nettet før så hun stoler ikke på nettet (Jeg vet hvilke sider jeg kan stole på, vet at jeg kan stole på 1sound). Men vi får se hva jeg får som svar i morgen fra dem :) håper virkelig det er noe feil med produkt bestillingen :p fordi broren min kommer hjem i ferien, han er i behandling mot rus og tenkte jeg og han skulle mekke en låt sammen ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Den perfekte lyd kommer ikke av hardware, men av personen/artisten som bruker den. Kunnskap generelt om lyd, produksjon og generelt godt gehør og kreative ideer som gjør låta, ikke hardware. Når det er sagt så skulle det vel være mye info å finne rundt forbi på nettet. Men hvorfor har du kjøpt en mixer egentlig? Ville det ikke vært bedre å kjøpe et lydkort?

Ellers er det et bra merke og et solid verktøy du har kjøpt!

Se på dette:

http://www.musicradar.com/gear/all/recording/mixers/zed-10fx-258623/review

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...