Svantekiller Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei, sitter å ser etter en ny laptop ( min Compaq cq61 er ikke helt god lengre) uansett, bruksområdet er egentlig kun surfing å bruk av mindre avanserte jobb relaterte programmer, men jeg kunne gjerne ha tenkt meg å kunne spilt spill med den, slik jeg har det nå kan jeg ikke spille simcity4 engang. så spillkravene er ikke så veldig høye. jeg har også en tendens til å kjøre 5-8 programmer på samme tid. Jeg har egentlig ikke noen kunnskap så alt jeg klarer å lese meg frem til gir meg lite. her er 3 kandidater jeg selv har plukket frem i en prisklasse som er aktuell HP Pavilion dv6-3047 15.6" HD Multitouch HP dv7-4181 17.3" HD+ LED ASUS U41JF 14" HD Matt panel Takk for all hjelp Lenke til kommentar
leorat Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 et lite tips kan være det å vente et par måneder, til det er konfirmasjonstid! da kommer det som regel tilbud på pcer etc. og da kan du få en langt bedre pc til samme pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå