leorat Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 hvor lang tid tar det i gjennomsnitt? :O skal ha langkjøring i morgen, og hørte fra en kompis at det tok rundt 5 og en halv time, men når en annen kompis gjorde det alene, brukte han 1 og en halv time! ser ikke hvorfor det blir lagt til 2 timer når det er to elever, hvis det over er tilfellet! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Min varte i rundt 2 timer, mens jeg har snakket med kompiser som har kjørt i en 4-5 timer. Så jeg tror det varier veldig, noe som i grunn er ganske merkelig. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg tok landeveiskjøring i lag med glattkjøring, og det tok nesten en dag! 5-6 timer tipper jeg. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 så jeg må regne med at jeg bruker en 5 timer da? Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Landeveiskjøring skal vel tilsvare 9 kjøretimer ala 45 min hver time. Når jeg hadde landeveiskjøring ble dette delt i 2, første gangen kjørte jeg vel i rundt 4 timer med en lunsjpause inkludert. Andre gangen var det vel rundt 3 timer kjøring jeg hadde. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg kjørte til Sverige ifra Drammen. Kjørte til svinesund via 23 veien også videre på motorveien når man kommer ved vinterbro. Synes det var greit langkjøring jeg. Var ikke for lang eller for kort. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 I dag kjørte jeg (og en annen) i 6 timer! synes det var litt for lenge, i forhold til at de regner ut rundt 1 og en halv time per elev! men det er deilig å bli ferdig! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Min langkjøring var delt i 2. Første dagen kjørte vi til Svinesund (via Sarp sentrum) og tilbake. Andre dagen kjørte vi Moss -> Oslo Sentrum -> Hønefoss -> Hokksund -> Drammen -> Drøbak -> Moss Så det tok noen timer ja. Ca 13 timer totalt hele langkjøringa. Det heter vel egentlig 'Sikkerhetskurs på Vei' Del 1 & 2. Endret 22. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Min varte i ca. 5 timer. Fram og tilbake mellom Sandvika-Charlottenberg med en halvtimes pause der. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Stemmer at det er to dager. Var det for meg også. Brukte flere timer å kjøre i Oslo. For en dritt by på starten men ble mye bedre etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå