Nostalgisk Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 I Skien kan vi vel også legge til Rosenvold. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Den støttes SLIguy Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 I Skien kan vi vel også legge til Rosenvold. Jøss, er det flere fra Skien her? Jans Klær er vel verdt å nevne, selv om den strengt tatt ligger i Porsgrunn. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ingen ting som heter Jans Klær lenger forsåvidt, Trendhuset derimot. Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ingen ting som heter Jans Klær lenger forsåvidt, Trendhuset derimot. Jeg kjører forbi Jans Klær/Trendhuset hver dag, og jeg er ganske sikker på at det står Jans Klær med store bokstaver over inngangen. Har dog fått med meg at de pusser opp. Om du sitter på informasjon jeg ikke har fått med meg så skal jeg ikke diskutere på det. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Bertoni finner du også på Xhibition i Bergen. Noen som vet om de har Lacoste der lenger? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er ganske lenge siden de gikk under Jans Klær... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Bertoni finner du også på Xhibition i Bergen. Noen som vet om de har Lacoste der lenger? Lacoste ble lagt ned for et par år siden. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) I Bergen er det en Timberland-forretning i 1. etasje på Kløverhuset. I Strandgaten ligger det en nyåpnet Frislid-butikk, og like ved, også i Strandgaten, ligger Goldfarb. Endret 1. mars 2011 av T.F.T Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Er det Frislid som ligger på hjørnet i enden av Strandgaten? Har vært innom 2-3 ganger, absolutt verdt å nevne i førstepost. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Jepp, det er Frislid. Kom forresten på en ny butikk, som ligger i murbygget (Murhvelvingen) ved krysningen mellom Strandgaten og Østre Murallmenningen. Aksdal heter den, de selger primært regntøy, men også andre ytterjakker, bla. Barbour. Endret 28. februar 2011 av T.F.T Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Instinct (Xhibition), åpner i morgen edit. i Bergen Endret 2. mars 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Topman og Knuts er i Sandnes og ikke Stavanger. Det samme gjelder Brandstad som holder til på Kvadrat. Kvadrat ligger i Sandnes for dem som skulle være i tvil. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Det er Stitch også. Men for en så ubetydelig liten drittplass når det kommer til shopping tar jeg med de som kan være verdt å nevne for noen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Og forskjellen er? Er jo bare ett stort område uansett, så ser ikke poenget i å endre det til Sandnes. De fleste oppegående mennesker klarer å Google butikknavn for å finne adressen uansett, så de oppdager det jo da. Man kan også også argumentere med at det er i Stavanger-området. Ser ikke helt poenget i å skille så veldig når det i praksis er samme sted. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Google Maps oppgir 17 min som reisetid m/ bil fra "Stavanger" til "Sandnes" ikke så mye i fra det jeg selv husker fra sist jeg var der. Dette er til sammenligning kortere enn fra Grorud til Frogner m/bil (som begge ligger innenfor Oslos bygrense), så noen særlig rolle kan det vel neppe spille. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 I Skien kan vi vel også legge til Rosenvold. Kan også legge til Homleids, som er en mye bedre butikk enn Rosenvold. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Den nevnte jeg tidligere i tråden. Jeg er enig i at Homleids er bedre enn Rosenvold. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Den nevnte jeg tidligere i tråden. Jeg er enig i at Homleids er bedre enn Rosenvold. Ah, så det nå. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Og forskjellen er? Er jo bare ett stort område uansett, så ser ikke poenget i å endre det til Sandnes. De fleste oppegående mennesker klarer å Google butikknavn for å finne adressen uansett, så de oppdager det jo da. Man kan også også argumentere med at det er i Stavanger-området. Ser ikke helt poenget i å skille så veldig når det i praksis er samme sted. Norges 15 største byer (bykommuner) er (i rekkefølge etter folketall): Oslo (Norges hovedstad), Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Fredrikstad, Tromsø, Sandnes, Drammen, Sarpsborg, Skien, Bodø, Ålesund, Sandefjord, Larvik. Sandnes kan absolutt ikke sammenlignes med bydeler i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå