Jostein K. Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Scabal (Kløverhuset, Lagunen) Volt (Sundt, Lagunen) Denim Gallery (Sundt) Hans H. (Strandgaten, Lagunen) Filippa K (Håkonsgaten) Gant (Strandgaten) Retro (Olav Kyrresgt.) Pepper (Håkonsgaten) Twisted (Håkonsgaten) Acne (Håkonsgaten) Ricco Vero (Småstrandgt, Xhibition, Kløverhuset) T. Michael (Skostredet, skredder) Marlboro Classics (Kløverhuset) Bertoni (Kløverhuset) Weekdays (Olav Kyrresgt) Tilsammans (Kong Oscarsgt) Bergen er generelt ganske dårlig på klær, synes jeg. Dette er de jeg kommer på i farten, jeg kan komme med mer i morgen. Endret 21. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Edit: Litt treig der ja. DandyVers har vel listet opp det viktigste. Endret 21. februar 2011 av Sensiw Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Det er også en Volt-butikk i Torndheim (kjøpesenteret på torget). Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2011 Dress-for-less.se En svensk nettbutikk med litt forskjellig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 I Oslo bør du ta med L'Escalier, House Of Scotland, Il Pantheon og Lacrosse. Kommer sikkert på noe mer etterhvert... Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Supert tiltak Tror de fleste jeg bruker er listet, men skal ta en titt når jeg har bedre tid. Endret 22. februar 2011 av Antatra Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Farfetch (samlebutikk) Lester (sko) Fin´s (sko) My-Wardrobe (samlebutikk) Grandpa (samlebutikk) oki-ni (samlebutikk) Shipton and Heneage (sko) Zoovillage (samlebutikk) 111VOX (samlebutikk) Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Denne bør bli sticky! Kjempebra tiltak. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 I stedet for at alle samletråder blir sticky er det vel lurere at thrice legger dem til i mov for dummies-tråden når han kommer hjem fra ferie. Da slipper vi å ha så latterlig mange sticky-tråder. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Kan sikkert spørre en moderator om å legge den inn der senere, så slipper vi å vente til thrice kommer tilbake, men er enig i at det er best å unngå haugevis av sticky-tråder. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Denne tråden, skotråden til SML og målsømtråden til lokeland (var det ikke en til også?) bør absolutt inn i nybegynnertråden! Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 I Oslo kan man vel også ta med klesbutikkene i Paleet og kanskje VIC og Gert. Og Moods of Norway da Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Denne tråden, skotråden til SML og målsømtråden til lokeland (var det ikke en til også?) bør absolutt inn i nybegynnertråden! Du tenker nok på "Bestille fra utlandet"-tråden(elns) til Henrik C Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Min ble sticky fordi jeg er kul. 8-) 2 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 Sneaker i Trondheim er lagt ned. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Leste nettopp på Manolo at Mr Porter, herreversjonen av net-a-porter, ble lansert i dag. Fører blant annet merker som Burberry Prorsum, Gucci og Lanvin. Endret 22. februar 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Etsy kan jo også nevnes. Endret 23. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 23. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2011 Du kan legge til Selected(Telegrafen) under Bergen, like ved byparken. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Skotøyhuset på Galleriet i Bergen har en del fine sko, blandt annet fører de Barker. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Bergen: Transit, Skostredet Dagens Mann, Strandkaien 4 Skien: Vic Herkules Senter Vic Skau, Sentrum Oppdatering Bergen: Lot 333, Strandgaten 72. Har bla. Levi's Rådenim. Endret 28. februar 2011 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå